  • 11. Data: 2009-10-09 13:51:47
    Temat: Re: Czy Suzuki poczuwa się...
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Taka muza do kotleta - ale kto dzis w Polsce nie gra do kotleta ???

    ja gram do sushi

    --

    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2009-10-09 14:26:50
    Od: "szynszyll" <s...@N...gazeta.pl>

    no sami powiedzcie...

    http://hyde88.wrzuta.pl/audio/7mp4t3VMIut/wanka_wsta
    nka_the_ludojades_-_milosc_traktor_i_motocykl_wsk

    szynszyll
    xtz750

  • 13. Data: 2009-10-09 14:45:47
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Paź, 14:37, n...@s...com wrote:
    > Prawde mowiac to duzo lepszy byl utwor WSK.

    Masz na mysli to:
    http://www.youtube.com/watch?v=WpNwetEQEHE&feature=r
    elated

    Klasyk... ;)

    Swoja droga Sidney niezla zenade odwalil. Czasem go nawet lubilem
    posluchac ale to wywraca zoladek na lewa strone.

    amos

  • 14. Data: 2009-10-09 14:48:53
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Paź, 16:26, "szynszyll" <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    > http://hyde88.wrzuta.pl/audio/7mp4t3VMIut/wanka_wsta
    nka_the_ludojades...
    UPS, falstart ;)

    Zwracam honor - byles pierwszy.

    amos

  • 15. Data: 2009-10-09 15:28:24
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    gildor wrote:
    > skąd Ty to wiesz, co? za dużo internetu czytasz.

    No Ba!
    Jakos tak wyszlo

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 16. Data: 2009-10-09 15:44:06
    Od: n...@s...com

    On Fri, 9 Oct 2009 07:45:47 -0700 (PDT), amos <g...@g...com>
    wrote:
    >Masz na mysli to:
    >http://www.youtube.com/watch?v=WpNwetEQEHE&feature=
    related

    >Klasyk... ;)

    Nie, mam na mysli to
    http://www.youtube.com/watch?v=awmDjftczOQ&feature=r
    elated

    >Swoja droga Sidney niezla zenade odwalil. Czasem go nawet lubilem
    >posluchac ale to wywraca zoladek na lewa strone.

    A to ten Sidnej sie zajmuje muzyka ? O termpora..

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 17. Data: 2009-10-09 17:30:30
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Paź, 17:44, n...@s...com wrote:
    > Nie, mam na mysli tohttp://www.youtube.com/watch?v=awmDjftczOQ&feature
    =related
    Ekhm, tego akurat nie znalem. W sumie skoczne dosc.
    Nie moja dekada ;D

    Nie wiedzialem, z WSK 6 koni ma! To sie nazywa piosnka edukacyjna.

    zdroofka
    amos

  • 18. Data: 2009-10-10 09:15:17
    Temat: Re: Czy Suzuki poczuwa się... [OT]
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Pryzmat pisze:
    [cut]

    Te, ktos mi mial dac znac o kamizelkach... :>

    --
    pozdr
    Rogal

  • 19. Data: 2009-10-10 20:21:01
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > A to ten Sidnej sie zajmuje muzyka ?

    Zdaje sie, ze u Munka w T.Love na czyms tam gra, ale pewien nie jestem.

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 20. Data: 2009-10-10 22:18:35
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "magnes" napisał w wiadomości

    > Zdaje sie, ze u Munka w T.Love na czyms tam gra, ale pewien nie
    > jestem.

    Na garach.

    --
    Jasio