  • Data: 2010-12-10 11:29:52
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał

    > Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał

    > Słuchaj koleś.
    > Przeczytaj ze zrozumieniem (może dwa razy wystarczy?)
    > a potem szykuj swoje teorie, aby komuś przy***ć "inteligentnie"
    >
    > Pytanie moje nie zawierało nic w stylu "podpisałem umowę
    > i chcę ją sobie zmienić a oni mi nie dają"

    Więc sam użyj w końcu głowy i przeczytaj każdy post, a jak nie zrozumiesz,
    poproś kogoś z większym niż małpa IQ to Ci wytłumaczy.

    > Pytanie powtarzam dla Ciebie, bo masz z tym problem,
    > "Czy nie ma ustawy, czy innego rozporządzenia, które
    > obligatoryjnie (przeczytaj w słowniku wyrazów obcych)
    > zmuszają do likwidacji simloka bezpłatnie.

    Odpowiedź taką już dostałeś, a ja nie mam w zwyczaju dublować odpowiedzi już
    udzielonych. I sam sobie poczytaj słownik oraz poradnik zachowania wśród ludzi.

    > W takim przypadku zapisy umowy są nieobowiązujące mimo,
    > że w umowie jest taka opcja.
    > W Plusie z zapytaniem i ściągnięciem to było jakieś 2 minuty

    W Tele-Albania lub Phone-zanzibar trwa to minutę, ale kogo to obchodzi? Zacząłeś
    płacz o ORANGE i tego się łaskawie trzymaj.

    > Zaznaczyłem, że nie jestem pewien, więc na grupie dyskusyjnej
    > zadałem to proste (widać nie dla Ciebie) pytanie.

    I prostą odpowiedź otrzymałeś kilka dni temu od Marka. Nie zrozumiałeś? To
    widać.