  • 141. Data: 2011-03-07 11:27:02
    Temat: Re: Stara śpiewka [OT]
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 12:07:09 +0100, Slawek Kotynski napisał(a):
    /../

    > Pochodzi ze szwedzkiej mniejszości w Finlandii.

    Finem, Amerykaninem a nie Finlandczykiem.

  • 142. Data: 2011-03-07 13:55:02
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Mon, 7 Mar 2011 11:27:02 +0000 (UTC), Smok Eustachy
    <s...@w...pl> wrote:
    > Finem, Amerykaninem a nie Finlandczykiem.

    Możesz to sobie nazywać jak chcesz, dla mnie Fin to przede wszystkim
    określenie członka pewnej grupy etnicznej, do której finlandzka
    mniejszość szwedzkojęzyczna nie należy. nikt ci oczywiście nie
    zabrania posługiwać się inną definicją.

  • 143. Data: 2011-03-07 13:58:33
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Smok Eustachy wrote:

    > Dnia Mon, 07 Mar 2011 12:07:09 +0100, Slawek Kotynski napisał(a):
    > /../

    > Finem, Amerykaninem a nie Finlandczykiem.

    A to, tak... chociaż Finem nie jest :)

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 144. Data: 2011-03-07 14:21:34
    Temat: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara spiewka [OT]
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Tak sobie myślę, czy w tej rozmowie, czy mógł,
    czy nie mógł, to przypadkiem różnice pokoleniowe nie wychodzą.
    W streszczeniu: starzy wiedzą, że można napisać
    tysiące linii za pomocą vi i bez żadnego IDE, a młodzi,
    dla których programowanie polega głównie na
    wertowaniubibliotek klas przez Google, nie bardzo to widzą.

  • 145. Data: 2011-03-07 14:46:13
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Mon, 07 Mar 2011 15:21:34 +0100, Slawek Kotynski
    <s...@a...com.pl> wrote:
    > W streszczeniu: starzy wiedzą, że można napisać
    > tysiące linii za pomocą vi i bez żadnego IDE, a młodzi,
    > dla których programowanie polega głównie na
    > wertowaniubibliotek klas przez Google, nie bardzo to widzą.

    Nie bardzo rozumiem, kto miałby tu być tym starym, a kto młodym?

  • 146. Data: 2011-03-07 15:12:58
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > Nie bardzo rozumiem, kto miałby tu być tym starym, a kto młodym?

    Nie wiem, nie znam tu ludzi - to był taka hipoteza
    na temat "mógł, czy nie mógł" wyklepać tych 12 tys. linii w pół
    roku.

  • 147. Data: 2011-03-07 20:14:40
    Od: "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <q...@g...com>

    On 7 Mar, 14:55, Andrzej Jarzabek <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > określenie członka pewnej grupy etnicznej, do której finlandzka
    > mniejszość szwedzkojęzyczna nie należy. nikt ci oczywiście nie

    Cóż, oni sami uważają się za Finów.

  • 148. Data: 2011-03-07 20:24:50
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 07/03/2011 20:14, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

    > Cóż, oni sami uważają się za Finów.

    Zależy którzy, nie? Poza tym też różnie mogą pojmować to słowo.

  • 149. Data: 2011-03-09 08:02:08
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Slawek Kotynski wrote:

    > Nie wiem, nie znam tu ludzi - to był taka hipoteza
    > na temat "mógł, czy nie mógł" wyklepać tych 12 tys. linii w pół
    > roku.

    Haaalo, panowie, przecież pierwszy kernel był prymitywny, nie nie
    ujmując oczywiście Linusowi. Udostępniał podstawowe funkcje, to
    community potem go rozwinęło. Jak najbardziej realne jest wyklepanie 12
    tys. linii przemyślanego kodu w takim czasie.