  • 11. Data: 2012-02-22 12:42:22
    Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-20 15:27, Karolek pisze:

    > Chyba Twoj :>
    > U mnie 2-3km potrzebuje i to nawet w czasie solidnych mrozow.
    > Malo tego, nagrzewa sie o wiele szybciej niz silnik benzynowy w drugim
    > aucie.

    Zależy jaki diesel, jak miałem starego Golfa MK2 1,6D to faktycznie
    szybko się nagrzewał, ale aktualne 2,0HDI już potrzebuje więcej czasu (w
    końcu bardzo duża sprawność silnika robi swoje).

    > Tak, 3km to nie jest zle, biorac pod uwage ostatnie temperatury.

    3km przy ostatnio panujących temperaturach to bardzo dobry wynik

  • 12. Data: 2012-02-22 12:55:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/02/2012 11:42, Kamil 'Model' wrote:

> [...]
    > końcu bardzo duża sprawność silnika robi swoje).

    > 3km przy ostatnio panujących temperaturach to bardzo dobry wynik

    U mnie całą zimę jest w okolicach zera, więc już nie aż taki dobry. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net