  • 11. Data: 2010-05-04 15:51:38
    Temat: Re: Czujnik położenia szczura pod ziemią
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości
    news:4be032d4$0$2585$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ja tam na swoje działce mam krety. Jak kret zrobi kopiec to dokopuję się
    > do tunelu, wsypuję trochę karbidu i zalewam wodą, a potem zasypuję -
    > wytwarza się acetylen i po zawodach.

    Morderca
    Kret to małe , nieszkodliwe, pożyteczne stworzonko.
    Ludzi należałoby unicestwić po milionie. Trzy razy w tygodniu: we wtorek,
    czwartek oraz sobotę, jest okazja na wygrane.

  • 12. Data: 2010-05-04 17:14:37
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    > Ja tam na swoje działce mam krety. Jak kret zrobi kopiec to dokopuję się
    > do tunelu, wsypuję trochę karbidu i zalewam wodą, a potem zasypuję -
    > wytwarza się acetylen i po zawodach.
    >
    > http://www.karbid-sklep.pl/uzycie.html

    Ciekawy pomysł. Dla mnie bardziej ciekawe, co by było,
    gdybyś sobie wsypał trochę karbidu w du*pę i zalał wodą.
    Jeśli to możliwe, to przeprowadź taki eksperyment i opisz.
    Z góry dzięki.

    Robbo

  • 13. Data: 2010-05-04 17:48:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robbo napisał:

    > Ciekawy pomysł. Dla mnie bardziej ciekawe, co by było,
    > gdybyś sobie wsypał trochę karbidu w du*pę i zalał wodą.
    > Jeśli to możliwe, to przeprowadź taki eksperyment i opisz.
    > Z góry dzięki.

    Słowa kluczowe "Union Carbide" plus "Bhopal" i już można wyguglać
    całe mnóstwo opisów. Jakoś nie mogę oprzeć się temu skojarzeniu.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2010-05-04 20:51:57
    Od: stoton <b...@v...pala>

    > gdyby tunel był miarę mały, można by zastosować przemysłowy czujnik
    > pojemnościowy w ściance tunelu, problem jest taki że jednak woda zmienia
    > dość drastycznie własności dielektryczne materiałów (gleby) co mogło by?
    > stanowić problem z regulacją czułości czujnika,
    To nie byłby problem, woda deszczowa zmieniałaby pojemność dość powoli,
    aby procesor odróżnił to od zmian wynikających z nadejścia zwierza,
    gorzej, że trzeba by to chyba włożyć w tunel.

    > z optyką typu podczernień,
    to też musi być w tunelu

    czy ultradźwiękami mógłby być taki problem że
    > szkodniki mogą reagować - widzieć, słyszeć - w innym paśmie niż my i po
    > prostu "widzieć" czy "słyszeć" taki czujnik,
    Myślę, że jednak jest granica ich słyszalności, tylko problem z
    nadawaniem i odbiorem tego z powierzchni ziemi.

    Po przeczytaniu wszystkich odpowiedzi zastanowiłem się, czy czasem nie
    zadałem pytania na grupę ogrody :)

    Ciekawostka - kupiłem ultradźwiękowy odstraszacz i wytwarzał on
    "ultradźwięki", które doskonale słyszałem zwierzęta zresztą też(w środku
    były zwykłe przetworniki akustyczne), nie robiło to na nich żadnego
    wrażenia, może nie przeczytały instrukcji, że mają się bać :)

    --
    Stoton

  • 15. Data: 2010-05-04 21:14:59
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w wiadomości

    > Ciekawy pomysł. Dla mnie bardziej ciekawe, co by było,
    > gdybyś sobie wsypał trochę karbidu w du*pę i zalał wodą.
    > Jeśli to możliwe, to przeprowadź taki eksperyment i opisz.
    > Z góry dzięki.

    A czemu chcesz eksperymentowac na innych? własna d...a nie nada się? karbid
    do zwalczania kretow możesz kupic tutaj:
    http://zwalczaj.pl/karbid-krety-bros-p-82.html wode masz w kranie, o
    wynikach nie musisz nikogo powiadamiać. Gwarantuję niezapomniane wrażenia po
    podpaleniu - nie zapomnisz ich do konca życia.

    MaW

  • 16. Data: 2010-05-04 21:33:52
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > To nie byłby problem, woda deszczowa zmieniałaby pojemność dość powoli,
    > aby procesor odróżnił to od zmian wynikających z nadejścia zwierza,
    > gorzej, że trzeba by to chyba włożyć w tunel.

    pomyślałem o czujniku z WY cyfrowym, a z tym byłby? problem z odpowiednim
    wyregulowaniem progu czułości, takich w WY analogowym nie widziałem co
    oczywiście nie oznacza że ich nie ma, nie miałem potrzeby stosowania
    takowych i nie szukałem ofert,
    są zdaje się takie do pracy w przestrzeniach zagrożonych wybuchem więc do
    nich potrzebny jest wzmacniacz i tu pewnie można by kombinować, tylko że
    pewnie koszty powalają,
    nawet nie jest tak źle jak myślałem np.
    http://www.ifm-electronic.com/ifmpl/web/dsfs!KI5030.
    html

    brat

  • 17. Data: 2010-05-06 22:23:54
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak zwykle u amerykanów, efektowne (może skuteczne) a że przy okazji można
    > sobie wysadzić pół działki to już detal ;-)

    Ale za to jaka dzika radocha? :-)))))))))))

    J.

  • 18. Data: 2010-05-22 21:41:36
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 04 May 2010 02:37:43 +0200, Padre napisał:

    > A nie lepiej szukać rozwiązania bez konieczności lokalizacji szkodnika?
    >
    > np.:
    > http://www.youtube.com/watch?v=2umEFHeo6mw&feature=r
    elated

    WOW !

    Nie było by to takie trudne do zrobienia, Propan i tlen są łatwo dostępne,
    zawsze można użyć równie łatwo dostępnego wodoru :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB