    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czujnik deszczu
    Date: Sat, 11 Dec 2010 17:29:43 +0100

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:ie07tp$8vs$2@cougar.axelspringer.pl...

    > A jednak tak.

    > I wróćmy do tego, co czytałeś i cytujesz:

    > Zaryzykuję: z autem do serwisu/elektryka/złotej rączki?

    Po to ludzie tu piszą żeby przynajmniej mieć kilka punktów do sprawdzenia co
    pomoże znaleźć przyczynę. Bardzo często też rozwiązanie jest banalne -
    potrzeba tylko kogoś kto już to miał. To da przynajmniej jakiś obszar
    poszukiwań. A elektryk czy to mechanik nie lubi szukać przyczyny. Oni lubią
    miec kawę na ławę bo jest szybka naprawa i kasa. Dlatego jak nic na ten
    temat nie wiesz to może nic nie pisz. Bo porada jedź do elektryka jest po
    prostu do dupy. Jest to po prostu ostateczność po wyczerpaniu innych
    sposobów.