  • 1. Data: 2009-07-29 15:33:19
    Temat: Człowiek ktory nie zna strachu?
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Czesc
    Na filmie faktycznie wyglada to dosc strasznie:
    http://wp.tv/i,Czlowiek-ktory-nie-zna-strachu,mid,38
    0097,klip.html?ticaid=68789

    Ciekawe czy jezdza tam z kumplami czesciej?;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 2. Data: 2009-07-29 19:41:44
    Temat: Re: Człowiek ktory nie zna strachu?
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > Na filmie faktycznie wyglada to dosc strasznie:
    > http://wp.tv/i,Czlowiek-ktory-nie-zna-strachu,mid,38
    0097,klip.html?ticaid=68789

    > Ciekawe czy jezdza tam z kumplami czesciej?;)

    bardziej psychologiczny przejazd niż technicznie trudny, wbrew pozorom jest
    to dużo prostsze niż jak by miał jechać do góry. Mam dość stromy podjazd w
    kształcie leja jak tu na filmie i dużo łatwiej jest pojechać po cyrklu
    trawersem niż wyjechać do góry ale dla tego kto to widzi jest zupełnie
    odwrotnie. Co nie zmienia faktu że na tym filmie jak by coś nie zażarło to
    zjebać się można konkretnie:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 3. Data: 2009-07-30 10:35:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sybi" napisał w wiadomości
    > Czesc
    > Na filmie faktycznie wyglada to dosc strasznie:
    > http://wp.tv/i,Czlowiek-ktory-nie-zna-strachu,mid,38
    0097,klip.html?ticaid=68789

    > Ciekawe czy jezdza tam z kumplami czesciej?;)

    A ostatnio człowiek, który mówi, że boi się wysokości pobil rekord
    wysokości skoku motocyklem.
    Ronnie Renner na KTM SX250 skoczył 63 stopy i 5 cali.
    http://www.newscom.com/cgi-bin/pub/s?f=PRN/prnpub&pa
    ge=1&xtag=PRN-prnphotos-83770&redir=detail&TAG_ID=pr
    nphotos083770

    Fotka powyżej, filmik poniżej:
    http://www.worldamazingrecords.com/2009/07/highest-m
    otorcycle-jump-world-record.html

    Tak naprawdę czepiając się - to on skoczył z 22stopowego quarter pipe
    więc niby tylko 41stóp i 5 cali

    PS
    Stopa ma około 30,48cm

    --
    Jasio
    vx etz

  • 4. Data: 2009-07-30 10:43:15
    Temat: Re: Człowiek ktory nie zna strachu? [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    otorcycle-jump-world-record.html

    > Tak naprawdę czepiając się - to on skoczył z 22stopowego quarter pipe więc

    A jakby tak zmierzyc od poziomu morza to hoho ;)

    > PS
    > Stopa ma około 30,48cm

    PeeS nieprawda, zmierzylem. 27 cm ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-07-30 11:21:29
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kefir pisze:

    > PeeS nieprawda, zmierzylem. 27 cm ;)

    jesteś pewien, że właściwy organ zmierzyłeś? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-07-30 11:30:36
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > jesteś pewien, że właściwy organ zmierzyłeś? ;-)

    Po sprawdzeniu wyniku i ustawienia przecinkow, tak, jestem pewien ;)

    weFAQ&v=qvj