  • 81. Data: 2012-02-09 01:52:43
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgtplo$mpr$...@n...news.atman.pl

    > a nawet gdyby ktos "przewiozl" mnie na te 3 operacje bezpinowe ?
    > po 50zl, to tez nie jest to jakis znowu dramat zeby sie wieszac z tego powodu

    200-3*50... Kalkulator popsuł się mi, ale chyba jednak wychodzisz na Plus. :)
    (ja -- z TMobile do mBanku)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 82. Data: 2012-02-09 01:56:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "L501 aneryS" 4f3317de$...@n...home.net.pl

    > Coś mi się zdaje, że jednak nie tędy droga - za dużo pójdzie
    > na rozproszenie. Ale zaczynają, próbują... Ale na razie, to
    > na malutkie odległości to widzę.

    Na malutkie odległości -- to od dziesięcioleci gigawaty idą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 83. Data: 2012-02-09 02:44:58
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-02-09 01:42, L501 aneryS pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiesz? We wszystkim! :) Kolegi Darka twórczość bywało, że mi bokiem
    > z przejedzenia wychodziła :)
    > Na poważnie - jest tłumaczem przysięgłym języka niemieckiego.

    Ale to chyba nie ten dawny Expert?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 84. Data: 2012-02-09 07:58:01
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Tam jest sporo drutu nawiniętego z rulonik. W karcie jest rozwinięty w
    > sporą pętlę. Żadnych mikro pętelek ekspierda :-)

    Szczególnie ludzi granicznie do czegoś przekonanych można
    oszukać (podam przykład z ostatnich czasów. Okradli faceta "na wnuczka".
    Faceta co nie bez przyczyny, uchodził za odpowiednik "warszawskiego
    taksówkarza",
    czyli niezłego cwaniaka, śmiał się jak można dać się oszukać, ale okazało
    się
    że śmiał się ostatni).
    Nie mówię, że to pewnik, że tam są nano, mikroantenki, ale negowanie ich
    "w całości" to lekka przesada. Bo wiadomo, ze jeżeli by powstała taka
    potrzeba
    to nie wątpię, ze nie wątpicie, że można takie zrobić - skutecznie.

    Artur(m)

  • 85. Data: 2012-02-09 07:58:35
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "L501 aneryS" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No, komputer zdaje mi się miał być fizycznie do sieci włączony, tylko
    > znajdować się w stanie, w jakim jest po power-off... :)
    > Ale wiesz, jak to z ludźmi, pewnych rzeczy nie wytłumaczysz, kopniesz w
    > dupę, to rozpowiadać będzie, ze się czasoprzestrzeń zakrzywiła i oko
    > cyklopa (vel kakaowe) skoczyło do przodu :P Nie wytłumaczysz, ze właśnie,
    > osobiście, kopnąłeś go w dupę...

    Śmieszne.
    Ha, ha,
    ....a może by tak merytorycznie, albo zlekceważyć gościa?
    Domyślam się, że musi to przynosić satysfakcję, jak się "gościa zjedzie"
    nawet jak jest "expierdem". Przecież to, że taki "expierd żyje",
    to WASZA zasługa. Nie potraficie jasno wytłumaczyć jego błędu
    i nie odzywać się na dalsze prowokacje.

    Artur(m)

  • 86. Data: 2012-02-09 07:59:13
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Karmisz trolla...

    Powiem coś w Twoim stylu
    Bredzisz.

    Luke zadał jedno z zasadniczych pytań.
    Podaj dowody inaczej EOT.
    Tak się powinno postępować wśród myślących ludzi.
    "Kamisz trola", to wykazanie swojej przegranej.

    Artur(m)

  • 87. Data: 2012-02-09 08:08:39
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    > On 08.02.2012 13:26, Waldek wrote:

    > Samo to, że ktoś cię może zidentyfikować na podstawie takiej karty jest
    > wk.. denerwujące. Zwykłe czytniki mają mały zasięg, ale są takie jak np.
    > na bramkach do wyciągów w Alpach i tam już nie przejdziesz bez
    > identyfikacji.

    Czasy takie (7mld kumpli na świecie) Każdy chce więcej.
    Jeżeli ktoś mi mówi, że idą czasy totalnej kontroli mówię mu, TAK.
    Jak wśród "zagęszczonych" szczurów. Wzrasta agresja (przestępczość)
    Jak będzie nas 20 mld, to myślisz, że da się nad tym jakoś zapanować?
    ...chyba, że ...wojna, i będzie nas znowu 1mld (100 tys? 2 tys?)?

    Artur(m)

  • 88. Data: 2012-02-09 09:29:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "L501 aneryS" napisał w wiadomości

    >Femto? Atto!

    Na razie mili
    http://www.ti.com/general/docs/lit/getliterature.tsp
    ?baseLiteratureNumber=swra092b

    Fakt ze do zasilania urzadzen to sie nie nadaje ... choc w
    mikrofalowce kto wie ...

    Ale komorek trzeba miec duzo i czesto zmieniac, lub zostawiac w
    miejscach przypadkowych, bo i po tym moga zlokalizowac.

    J.

  • 89. Data: 2012-02-09 10:01:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "L501 aneryS" napisał w wiadomości
    >Nasz znajomy tłumacz przysięgły języka niemieckiego, z Sosnowca,
    >adres i telefon znane (i ogólnodostępne - UGD), od dawna umie. Kiedyś
    >umiał nawet obudzić wyłączony komputer, no, tak mówił, z sieci, przez
    >jego kartę sieciową. Ale ktoś mu nawet podał IP, port, godzinę o
    >której będzie przy maszynie, jak myślicie, udało się naszemu
    >Wszechwiedzącemu?

    Ty sie smiej, a ja tak sobie wlaczam serwer w pracy.

    Ekspierd stal sie posmiewiskiem, ale on w sumie dosc sensownie pisal.

    J.

  • 90. Data: 2012-02-09 10:17:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Thursday, February 9, 2012, 11:01:29 AM, you wrote:

    [...]

    > Ekspierd stal sie posmiewiskiem, ale on w sumie dosc sensownie pisal.

    Pamiętasz jak był wyśmiewany za telefon na dwie karty?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl