  • Data: 2010-06-15 09:16:11
    Temat: Re: Czesi w DVB-T2 - plan do olimpiady
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jun 2010 10:55:46 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
    y-2012-pokryt-dvb-t2/

    >A u nas moze byc odwrotnie - nie bedziemy zmuszali rodakow do
    >zmiany telewizorow na olimpiade :-)

    >I to byc moze jest dobry kierunek .. oglosic juz teraz. Czas
    >napisac do KRRTV :-)

    ale KRRiT jest OFF - maja swiadczyc prace do czasu wyboru nowej. Moze
    teraz sie ktos skusi o lapowke na samym wylocie?

    >Inna sprawa ze jak tak dalej pojdzie to nigdy nie wprowadzimy, bo
    >zawsze bedzie cos nowego :-)

    ale sprzetu dvb-t2 za chwile bedzie multum i innych tv/boxow nie
    bedzie (chyba ze z magazynow), bo nie bedzie sie juz nikomu oplacalo
    produkowac starego sprzetu. Naokolo PL HD bedzie w dvb-t2.

    Ja chce juz teraz znac decyzje odnosnie HDTV w PL w naziemnej.

    --
    ThinkXtra