  • Data: 2016-01-31 11:39:54
    Temat: Re: Czerny dzien:-(
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-30 18:59, Marek wrote:
> [...]
    n3537?lite=MIPS

    > No czym i czym się różnią te z mentora od GNU gcc na target mips?
    AFAIK to same kompilatory niczym się nie różnią - nie znalazłem żadnych
    informacji na ten temat. Natomiast otoczka kompilatora jest trochę inna,
    tzn. Mentor dostarcza własną, zamkniętą niskopoziomową bibliotekę zwaną
    CodeSourcery Common Startup Code Sequence (w skrócie CS3) oraz
    odpowiednie skrypty linkera. Biblioteka wspiera "standardowe" zestawy
    uruchomieniowe Malta i SEAD-3
    (https://community.imgtec.com/developers/mips/resour
    ces/development-platforms/)
    oraz symulator QEMU. W każdym razie nie ma obowiązku używania tej
    biblioteki - w końcu startup code na platformę "bare metal" to nie jest
    jakieś wielkie aj-waj i samemu można to napisać (a może nawet nie ma
    innej możliwości jeśli sprzęt jest bardzo "zkustomizowany").