  • Data: 2016-01-30 12:20:41
    Temat: Re: Czerny dzien:-(
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-30 11:36, Marek wrote:
    [...]
    > Nie bądź teraz taki cwany, po co wcześniej proponowałeś priorytet
    > przez rejestr, skoro około się teraz nagle, że jednak _wiesz_, że do
    > tego też są potrzebne i tak atrybuty??
    Ustawienie priorytetu przerwania i wygenerowanie odpowiedniego kodu
    procedury obsługi tego przerwania to zupełnie inne sprawy. To pierwsze
    to najzwyklejsza instrukcja przypisania języka C, a to drugie to
    używanie niestandardowych rozszerzeń języka C w celu poinformowania
    kompilatora aby ten wygenerował odpowiedni entry/exit code ISR-a. I IMO
    problem jest w tym, że MC w swojej wersji gcc uczynił je jeszcze
    bardziej niestandardowymi niczego nowego przy tym nie wnosząc.

    > Dyskusja była po co patche Mchp do mipsa.
    Zgadza się.

    > Po coś jednak są.
    Otóż to! Tak naprawdę to po co one są? :-D Bo IMO z punku widzenia
    kodera niewiele pomagają, a wprowadzają niepotrzebne zamieszanie. Być
    może to wprowadzenie "nowej jakości" (w połączeniu z dodaniem licence
    manager-a) to po prostu próba naciągnięcia klientów na dodatkową kasę.

    > Jak się ne podoba zawsze możesz używać do pic32 natywnego gcc do
    > mipsa, wolny wybór:)
    No właśnie. Ja twierdzę, że do programowania PIC32 można śmiało używać
    standardowego gcc. Budowanego samodzielnie lub ściągniętego np. od Mentora.