  • Data: 2002-09-05 22:13:27
    Temat: Re: Czemu zakaz wjazdu na news.icm z Polpaka?
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Aug 2002 22:42:21 +0000 (UTC), Wojciech Myszka
    <m...@n...eu.org> wrote:

    > Najlepszą inwestycją w samego siebie jaką możesz zrobić jest nauka
    > języków obcych. Wierz mi - wiem co mówię: mam już swoje lata :-)
    >
    > Mi się zawsze wydawało, że Internet będzie do tego znakomitym
    > pretekstem...

    z praktyki wiem, ze Internet doskonale zacheca i wyrabia w czlowieku
    umiejetnosc czytania anglojezycznych txt-ow PISANYCH, dla mnie na
    przyklad jest juz obojetne w jakim jezyku jest program, gorzej z
    manualami,ale co trzeba to sie przeczyta

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018