  • 61. Data: 2024-06-18 20:44:27
    Temat: Re: Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.06.2024 o 20:24, J.F pisze:

    > Jedną z wad chmurki jest maksymalny rozmiar pola References - bodajże
    > 1024 znaki.
    >
    > A jak się u nas kłótnia rozrośnie, to przekroczony :-)

    Ale, że co? To jest raczej w standardzie.

  • 62. Data: 2024-06-18 21:07:42
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako J.F <j...@p...onet.pl>
    w artykule <news:90ud0t1z697$.ke3l27yyc33m$.dlg@40tude.net> pisze:

    > Jedną z wad chmurki jest maksymalny rozmiar pola References - bodajże
    > 1024 znaki.

    Masz wspomnienia z zeszłego wieku. Oznaki demencji?

    Według standardu maksymalna długość linii w _dowolnej_ wiadomości wynosi
    998 znaków. Ale pole nagłówka może być kontynuowane w następnych liniach.

    Serwer nie ma nic do tego.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 63. Data: 2024-06-19 01:41:47
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jedną z wad chmurki jest maksymalny rozmiar pola References - bodajże
    > 1024 znaki.

    Nawet nie wiem jaki jest limit. To domyślne ustawienia, prawdopodobnie
    cleanfeeda (musiałbym się wczytać). Ale mówisz o długości nagłówka bez
    dzielenia na linie, czy już po podzieleniu? Jaki masz komunikat, gdy
    postujesz post ze zbyt długim nagłówkiem?

    --
    Mój doktor twierdzi, ze jestem paranoikiem. Co prawda nie powiedział mi
    tego, ale wiem, ze tak myśli.

  • 64. Data: 2024-06-19 02:33:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzielenia na linie, czy już po podzieleniu? Jaki masz komunikat, gdy
    > postujesz post ze zbyt długim nagłówkiem?

    On bredzi :) Przecież to J.F. 50% bredni i 50% success :) W tym
    przypadku brednia 100% :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 65. Data: 2024-06-19 13:31:35
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 18.06.2024 o 20:02, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    > Jak to już kiedyś zgłaszałem, nie działa poprawnie wątkowanie. Musisz
    > wyłączyć "Thread view".

    Dzięki. Zadziałało :-)

    Paweł

  • 66. Data: 2024-06-19 15:55:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 13:31:35 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Dzięki. Zadziałało :-)

    I jak tu czytać grupę bez wątkowania?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 67. Data: 2024-06-19 17:08:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > I jak tu czytać grupę bez wątkowania?
    Ale na czym polega brak wątkowania?
    Na braku graficznego drzewa (jak teraz w TB), czy wcięć nawet nie ma?

    Robert

  • 68. Data: 2024-06-19 18:16:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Jun 2024 02:33:42 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > On bredzi :) PrzecieĹź to J.F. 50% bredni i 50% success :) W tym
    > przypadku brednia 100% :)

    Wychodzi na to, ze winny jest 40-tude, który nie potrafi podzielić
    linii na dwie krĂłtsze.

    No cóż, program opuszczony od 15 lat, a następcy możemy już nie
    doczekać..

    J.

  • 69. Data: 2024-06-23 02:59:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dostaje komunikat ... nosz #$*%@#$ - skopiowac nie można:
    >
    > Error while receiving. Connection closed. (chmurka) (Finished)
    > [$000008DC]
    > Posting article failed: Error while receiving. Connection closed.
    > (chmurka) (Finished) [$000008DC]
    >
    > Port 563, zaznaczone SSL.

    Mało ten komunikat mówi :(

    Zawsze możesz spróbować z stunnel (czyli łączysz się po localhoście z
    stunnelem, bez SSL, a stunnel łączy się po SSL z chmurką).

    --
    - Mamusiu, jezdem w ciąży.
    - Bój się Boga! Dwa miesiące przed maturą, a ty mówisz "jezdem" ?