    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
    Date: Tue, 11 Jun 2024 17:13:11 -0000 (UTC)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ale mnie nie interesuje jakiś inny czytnik tylko ten co używam od 20
    > lat i nie zamierzam go zmieniać bo na tym urządzeniu nie ma lepszego.

    Ale mogłoby to pomóc zdiagnozować problem.

    Jesteś w stanie zrobić i podesłać tcpdump (lub odpowiednik na Windows,
    jest WinDump, jest Wireshark)? Mi po stronie serwera będzie ciężej, bo
    masz zmienne IP. Widzę, że to Android, więc pewnie będzie ciężko (?)

    > Jest to specyficzny czytnik, on przy wejściu na daną grupę pobiera
    > zawsze nagłówki+body każdego nowego posta. Wasze pewnie pobierają
    > tylko nagłówki przy wejściu a body tylko tych, które chcecie
    > przeczytać.

    To mogłaby być jakaś wskazówka. Ale właśnie zrobiłem próbę:

    $ time ((echo group pl.misc.elektronika; for n in $(seq 151000 152000); do echo
    article $n; done; echo quit) | nc news.chmurka.net nntp > /dev/null)

    real 0m1,903s
    user 0m0,062s
    sys 0m0,136s

    Pobrał 1000 artykułów z pme (z body, nie tylko nagłówków) w 2 sekundy.
    Więc to nie to.

    Z drugiej strony, zrobiłem to na dobrym łączu (nie komórkowym), a wyszło
    tego 2,3 MiB, więc może to jest powodem. Ale wtedy inny serwer
    zachowywałby się tak samo.

    --
    Kosmonauta pyta drugiego kosmonautę:
    -Jakie jest twoje hobby?