  • 131. Data: 2009-02-27 11:00:05
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Normalnie na stole :) czego uzytkownicy Touch Pr sobie oczywiscie nei
    > wyobrazaja bo ich cud techniki sie przewraca :) Tak wiem nikt nie pisze na
    > stoliku w barze tylko trzyma w raczkach pod blatem :) a fu

    Aaa, bo zapomniałem zapytać, ta klawiatura to będzie mocowana jakoś na
    sznurku do iphona co by się nie zgubiła i była pod ręką czy jak? Bo jak mnie
    najdzie ochota napisać maila np. w pociągu stojąc w przejściu albo autobusie
    to jak to mam zrobić na tej klawiaturze, prosić kogoś co bu mi iphona
    potrzymał żebym widział co pisze? :D Chyba, że to klawiatura gadżet do
    pokazówy np. w galerii przy kawie co by wszyscy w koło widzieli jaki się
    jest kozak, iphona ma i klawiature do tego, fiufiu. kosmos prawie. LOL

  • 132. Data: 2009-02-27 11:02:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na czym, na tej pseudo wyświetlanej klawiaturze? No nie żartuj. A skoro jest
    > taka cool to po co kombinują z klawiaturami zewnętrznymi. Widać jest
    > zapotrzebowanie na rozwiązania jak w HTC :)))

    Przeciez to nie Apple kombinuje tylko jakies

    > To już za 3000? wcześniej było za 2000zł, ja kupiłem za 499 z AM. I nie
    > przewraca sie. No popatrz jaki niefart.

    Ja tam nie wiem ile te zabawki kosztuje ale redachtory z MI mowia ze sie
    przewraca

    > Przyrosłeś do stolika na stałe? Będziesz nosił dwa pudełka, to takie cool?
    > Będziesz kład te mini klawiature na stole obok iphona, a jak nie będzie
    > stolika? Ja nie potrzebuje stolika aby pisać. I ile ta cool-owa klawiatura
    > będzie kosztowac, też 0.99$ jak reszta w "sklepie" Aaaa no i nie ściągniesz
    > jej sobie raczej via net, hehehee.

    Zartowalem z ta klawiatura BT bo to takie "geekowe"

    > A co to ma do rzeczy? Nie potrzebuje nawet wyjmować telefonu z kieszeni jak
    > ktoś dzwoni, wystarczy mi słuchawka, po co mam trzymać coś przy uchu nawet
    > idąc ulicą jak moge mieć wolne obie ręce i rozmawiać?

    No to jak nie korzystasz bo nigdy nie wyjmujez to wystarczy Ericsson T39 m

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 133. Data: 2009-02-27 11:12:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ja tam nie wiem ile te zabawki kosztuje ale redachtory z MI mowia ze sie
    > przewraca

    Ahaaaa, znaczy się wiesz "palcem po mapie to ja chwile temu byłem na
    biegunie"
    Znacyz się jedno mamy z głowy, mówisz o czymś o czym nie masz bladego
    pojęcia.
    Tu mamy EOT.

    > Zartowalem z ta klawiatura BT bo to takie "geekowe"

    Aaa teraz żartujesz. No tak najprościej próbować niewygodną sprawe obrócić w
    żart. Żartem są Twoje argumenty przemawiające konkretnie w tej sprawie na
    korzyść iphona. Przyjąłem do wiadomości Twoją porażke. :D

    > No to jak nie korzystasz bo nigdy nie wyjmujez to wystarczy Ericsson T39 m

    No ale powiedz mi po co mam wyjmować telefon z kieszeni DO ROZMOWY mając
    słuchawke? Ale jakiś konkretny argument proszę?

  • 134. Data: 2009-02-27 11:20:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>
    napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > Ilość GB sumaryczna. Windows troszkę z d..y traktuje folder
    > desktop i jak
    > masz tam za dużo to każde odświeżenie kawałka pulpitu to rzeźba
    > po dysku.
    > Probleme nie będzie nawet 5x iso_dvd, ale 20k pliczków mające
    > razem 5GB już
    > tak.

    Ale przeciez 20k pliczkow sie na pulpit nie zmiesci, gora 500 :-)

    Moze w podkatalogach .. ale po co windows mialby do nich zagladac ?

    owszem, 500 plikow, kazdy z ikonka, wyciagana ze srodka pliku - to
    moze potrwac.
    Ale tez powinno siedziec w cache.

    J.

  • 135. Data: 2009-02-27 11:42:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    >
    > Moze w podkatalogach .. ale po co windows mialby do nich zagladac ?
    >
    > owszem, 500 plikow, kazdy z ikonka, wyciagana ze srodka pliku - to moze

    Chyba nie wiesz co się potrafi zmieścic na pulpicie różnym takim specom.
    Ludzie mają cały pulpit w ikonkach jedna obok drugiej, obowiązkowo na
    oczojebnej tapecie przeskalowanej oczywiście ze zdjęcia z komórki. A do tego
    rozpakowują i zapisują wszystko co się da 'na pulpit', od filmu po instalke
    2GB.

  • 136. Data: 2009-02-27 12:49:31
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.02.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

    > Na czym, na tej pseudo wyświetlanej klawiaturze? No nie żartuj.

    Tak, w poziomie, bez większego problemu, np dłuższy sms tak wpisuję.
    Działa podobnie jak każda inna kciukówka.

    > A skoro jest
    > taka cool to po co kombinują z klawiaturami zewnętrznymi. Widać jest
    > zapotrzebowanie na rozwiązania jak w HTC :)))

    Nie takie, nie chodzi o klawiaturę kciukową, ale normalną, gdy musisz
    wprowadzić więcej txt, no ale wtedy lepiej zabrać netbooka.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 137. Data: 2009-02-27 13:03:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.02.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

    > Mam rozumieć, że ważniejszą potrzebą dla mnie ma być muzyka niż
    > rzeczywiste potrzeby, mimo, że do musyki mam grajka, z lepszą jakością
    > muzyki?

    Jak jesteś posiadaczem ipoda z funkcją telefonowania to chyba jasne
    jest co jest rzeczywistą potrzebą - bo na pewno nie praca na dokumentach
    excella z bilansem czy f01.

    > Przecież nie będę nosił ze sobą laptopa ważącego 7kg po to, żeby
    > zajrzeć do głupiego dokumentu worda, czy excela. Oczywiste jest, że nie
    > będę na PDA tworzył wielkich plików anich ich edytował specjalnie.

    Ja również, więc jak ktos ma taki dowcip i mi sle takie dokumenty to
    musi poczekać, aż będę przy pc - jego strata.

    > Chodzi o możliwość podglądu + podstwowej edycji, czego Ty jak widać nie
    > potrafisz zrozumieć.

    Jeśli wystarczy oglądanie to masz to już, edycja ma być w documentstogo.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 138. Data: 2009-02-27 13:33:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrngqfnq4.qi.write-only-with-spf@dns.media-lab
    .com.pl...

    > Tak, w poziomie, bez większego problemu, np dłuższy sms tak wpisuję.
    > Działa podobnie jak każda inna kciukówka.

    Ależ nie działa, Tobie się tak wydaje i upierasz się przy tym. Różnica jest
    diametralna i niezaprzeczalna bo czujesz klawisze i nie musisz w nie
    trafiać. Ja pisze nie patrząc na klawiature, dasz tak rade w ifonie? Zapewne
    nie.

    > Nie takie, nie chodzi o klawiaturę kciukową, ale normalną, gdy musisz
    > wprowadzić więcej txt, no ale wtedy lepiej zabrać netbooka.

    I tu też bzdury gadasz, będziesz taką normalną klawiature woził ze sobą?
    Bezdyskusyjnie jeżeli jej nie będziesz miał to wygodniejsza jest sprzętowa
    klawiatura w HTC niż wirtualna w ifonie.

  • 139. Data: 2009-02-27 13:59:29
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

> [...]
    > diametralna i niezaprzeczalna bo czujesz klawisze i nie musisz w nie
    > trafiać. Ja pisze nie patrząc na klawiature, dasz tak rade w ifonie? Zapewne

    Mam porównanie do np e61 - nie ma zbyt dużej różnicy do wpisania kilku znaków.
    Fakt muszę patrzeć, ale i na tą i na drugą. Na iphone trochę łatwiej bo się
    podświetla nad palcem.

    > I tu też bzdury gadasz, będziesz taką normalną klawiature woził ze sobą?

    Nie będę, bo jej nie mam i nie zamierzam mieć.

    > Bezdyskusyjnie jeżeli jej nie będziesz miał to wygodniejsza jest sprzętowa
    > klawiatura w HTC niż wirtualna w ifonie.

    Powiem tak: do wpisania sms czy 2 zdaniowej notatki to każda jest wystarczająca
    (jak chcę wbić 2 gwoździe to zrobię to rurką czy kamieniem)
    do _edycji dłuższego tekstu_ obie są jednakowo beznadziejne (jak moja praca
    polega na wbijaniu gwoździ to pójdę do sklepu po najlepszy młotek),
    więc jeśli mam perspektywę dłuższej edycji txt poza domem zabieram netbooka,
    a w domu zrobię to na desktopie.

    Jesli już zdarzyło by mi się koniecznie coś dłuższego zanotować i nie miałbym
    netbooka ani desktopa, to nagrałbym to na dyktafon (np w iphone) a później
    komfortowo przepisał na normalnej kbd. Sumaryczny czas i tak byłby mniejszy
    niż klepanie na kciukówce (nie mówiąc o edycji, korekcie, poprawkach itd)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 140. Data: 2009-02-27 14:06:57
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Niewymienna bateria powoduje ze mozna zamknac telefon w szczelnej obudowie
    > skreconej (a nie jak Nokie po 6 miesiacach paprochy pod szybka)

    W Nokiach wymienna bateria musi być, bo to jest jedyna metoda na
    przypadłośc telefonów tej firmy tzn. na wieszanie się.