    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Thu, 26 Feb 2009 07:20:57 +0000 (UTC)

    Dnia 25.02.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

    > PDA: Personal Digital Assistant

    Osobisty cyfrowy asystent?

    > gdzie zadania i notatki? A gdzie notatki głosowe? A gdzie konkretna
    > synchronizacją?

    Zadania w todo notatki w notatniku? Notatki głosowe w notatkach głosowych?
    A synchronizacja jest.

    > Bo programy są na niego TYLKO przez appstore, czy tam jakąś inną
    > gównianą stronkę.

    Co to ma do PDA? Na ilu stronach musi być soft aby to było pda? (I nie tylko
    appstore).

    > Bo jest tych aplikacji jakieś 1% tego co dostępne na inne systemy
    > operacyjne.

    Co to ma że nie jest pda? To ile procent musi mieć aby było pda?

    > Bo mało porządnego oprogramowania od producentów softu, którzy potrafią
    > je pisać, a nie tylko hackierów.

    No tak, chyba w Twoim matrixie

    > Bo jest zablokowany nakażdy możliwy sposób.

    Podobnie nie przemierzając jak programy na symbian :)
    A odblokowanie trwa 10 minut na domowym pc.

    > Bo nie można go kupić w sklepie, tylko z aktywacją.
    > Bo nie ma pakietu office.

    Bo office jest zbędny? Weź przestań używam pda od 10 lat, może kiedyś na próbę
    jakiegoś doca otworzyłem, ale był beznadziejny jako ebookreader :)

    Wiesz co? Miałeś kiedyś pda na np palmos4? Nikt nie napisze że to
    nie było pda. Poszukaj sobie możliwości i z czym to przychodziło w pudełku,
    np taki ibm workpad c3

    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-4J6U4F
    http://4.bp.blogspot.com/_Io8r1JHICyI/SKrM0syF-NI/AA
    AAAAAAAKc/1oR2EOhqrDc/s400/ibm-workpad-c3.gif

    Goły miał 10 aplikacji i to wszystko. Podstawowe tylko, a nawet mniej.
    Resztę sobie wgrywałeś wg potrzeb i już.

    ps. baterie miał na stałe ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***