  • Data: 2009-02-24 14:15:28
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szadzik pisze:

    > No tak, racja.
    >
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję porządnego Expense MAnagera, mimo że
    > używam go non stop.
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję raz na ruski rok GPSa, po to, żeby go
    > włączyć i gdziekolwiek jestem się odnaleźć, bez względu na to, czy mam
    > zasięg GSM, czy nie.
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać MMS.
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać znajomym plików po BT.

    Potrzebujesz ? Przez ostatnich 10 lat zadnej tej funkcjonalnosci nie
    mogles zrobic i jakos zyles.

    > Wyjaśnij mi, czego jeszcze nie potrzebuję, mimo że używam tego na
    > codzień? Może żelazka nie potrzebuję? A może kuchenki nie potrzebuję i
    > zacznę ognisko rozpalać w celu ugotowania obiadu? Pewnie też nie
    > potrzebuję komputera ani internetu?

    Slusznie tacy ludzie w 1990 napewno musieli nie zyc przeciez KOMOREK NIE
    BYLO wiec jak ?

    > Wg. takich artykułów nie potrzebuję wszystkiego, cczego iPhone nie jest
    > w stanie mi zapewnić. Jeśli nie ma MMS, to w tym momencie stają się one
    > zbędne. W momencie wprowadzenia MMS, Steve ogłosił w Stanach reqolucję!
    > Można wysyłać obrazki!!!

    MMS nie ma w iPhonie do dzis wiec nie wiem co Steva mial oglosic ?

    > Żaden "Szadik". Widocznie przez te wszystkie lata nie zauważyłeś, że
    > ludzie sobie w XXI wieku nie dają takich kitów wciskać.

    Sek w tym ze daja sobie wciskac rzeczy ktorych nie potrzebuja.
    To marketing wykreowal w tobie potrzebe posiadania bradzlomatofunkcji

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/