  • 11. Data: 2010-08-09 15:08:39
    Temat: Re: Czemu kablówki nalegają na fakturę elektroniczną
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 15:44:17 +0200, J.F. napisał(a):

    > I ile kosztuje taka usluga, najlepiej kompleksowa - ja wysylam
    > plik, klienci dostaja do skrzynki, a co po srodku to place jedna
    > kwota.
    >
    > 3zl/koperty czy wiecej ? [sama poczta bierze 1.55]
    >
    > Wiec sie nie ma co dziwic ..

    ????
    masz jakieś przyzwyczajenia typu jak mały Kazio widzi świat.
    Ceny za takie usługi będą miały raczej postać kwota/10 milionów sztuk w
    porcjach po 800 tysięcy miesięcznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-08-10 06:56:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie, za niewielką opłatą od każdej koperty, bo tak się to załatwia -
    > firmy wielkości UPC takie rzeczy załatawiają zlecając to zewnętrznej
    > firmie, która ma cały proces kompletnie zautomatyzowany - druk,
    > cięcie, zginanie, wkładanie ulotek, kopertowanie a następnie
    > frankowanie (bo tam nie ma znaczków) robi sie na całkowicie
    > automatycznej linii produkcyjnej.

    i wychodzi taniej niz mail z pdf-em?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 13. Data: 2010-08-10 08:21:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:10082010.0D2F7CEE@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    Za darmo się robi?
    To z czego żyje taka firma zewnętrzna?

    > i wychodzi taniej niz mail z pdf-em?

    Żartujesz prawda?

  • 14. Data: 2010-08-10 11:02:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > i wychodzi taniej niz mail z pdf-em?

    Księgowa rozliczy Cie z pdf-a czy musisz jej dać FV papierowa?

  • 15. Data: 2010-08-10 11:09:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Księgowa rozliczy Cie z pdf-a czy musisz jej dać FV papierowa?

    A co to obchodzi operatora?
    Osoba fizyczna bez działalności (a takich zapewne jest olbrzymia większość w
    kablówkach) nie potrzebuje w ogóle papierka.

  • 16. Data: 2010-08-10 11:23:08
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A co to obchodzi operatora?

    Nieeee, co mnie to obchodzi, że on chce mieć taniej jak ja i tak musze ten
    papier wydrukować. Jak chce mieć problem z głowy i taniej, to 'internetowym'
    niech obniży abonament, reszcie utrzyma. Będzie motywacja dla tych
    'papierowych' aby przejść na 'pdf-y'. Inaczej to, za przeproszeniem, chuj
    nie interes dla mnie.

  • 17. Data: 2010-08-10 11:29:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nieeee, co mnie to obchodzi, że on chce mieć taniej jak ja i tak musze ten
    > papier wydrukować.

    No to się nie zgadzasz i problem z głowy
    Większości to zwisa.

  • 18. Data: 2010-08-10 11:36:25
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No to się nie zgadzasz i problem z głowy
    > Większości to zwisa.

    Ale co zwisa, że firmy zazwyczaj podnoszą abonament o opłate 'kopertową' tym
    którzy się nie zgodzą na 'pdf-y'?

  • 19. Data: 2010-08-10 11:44:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale co zwisa, że firmy zazwyczaj podnoszą abonament o opłate 'kopertową'
    > tym którzy się nie zgodzą na 'pdf-y'?

    Zwisa posiadanie papierka, więc choćby dla świętego spokoju z wysyłkami i
    ochorny lasów warto zgodzić się na fakturę elektroniczną.
    Jak jest taniej z tego powodu, to tym bardziej warto.

  • 20. Data: 2010-08-10 14:16:23
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    BaX <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Ale co zwisa, że firmy zazwyczaj podnoszą abonament o opłate 'kopertową' tym
    > którzy się nie zgodzą na 'pdf-y'?

    Mamy wolny rynek, nikt Ci nie każe korzystać z usług tej firmy. Zmień na inną
    albo załóż swoją i drukuj faktury klientom za darmo :-)

    --
    gs