  • Data: 2010-08-11 11:10:48
    Temat: Re: Czemu kablówki nalegają na fakturę elektroniczną
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:i3tu48$8rq$1@news.onet.pl...

    > Ale nikt nie wymaga, wybór sposobu w jaki się dowiesz ile musisz zapłacić,
    > to problem tylko i wyłącznie Twój.

    Mając działalność gospodarczą nie mam prawa wpisac w koszty firmy opłatę za
    telefon bez posiadania faktury.
    Jeżeli sobie wpisze w koszty a za chwilę przyjdzie kontrola i nie będę mógł
    pokazać faktury to mam gwarantowane zajebiste problemy.
    Więc jeżeli tej faktury nie dostałem to nie wpisuję jej w koszty więc też
    nie płacę, nawet z własnej kieszeni i nikt mnie nie zmusi bo nie ma takiego
    prawa bo obowiązkiem
    tego kto wystawia fakturę jest spowodowanie aby odbiorca na czas otrzymał
    wymagany prawem dokument.

    Marek