-
Data: 2010-03-18 01:46:00
Temat: Re: Czemu ciągle krzywią się tarcze hamulcowe ??
Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-03-15 13:06, __czarny_ pisze:
> Po tych 1,5 miesiącach zaczyna
> lekko bić przy hamowaniu. Po następnym miesiącu już nie da się normalnie
> jeździć tak mocno biją tarcze przy hamowaniu (nie sugerujcie że to może
> nie tarcze tylko nie wyważone koła itp.) Udało mi się 2 razy
> zareklamować kupione tarcze i się udało ale ile można?? Wiem na 100% że
> to nie wina fabryczna materiału bo dzieje się tak za każdym razem.
> (kupuję Lucasa itp.) W ciągu tych 2 lat wymieniłem 5 razy na nowe tarcze.
>
Jakiś chory film. Nie wiem czemu się ciągle upierałeś przy lukasie. Nie
lepiej kupić oryginały? Albo np. Ate? Zimmermann?
> I teraz pytanie....co może być przyczyną? Myślałem, że może krzywa
> zwrotnica jest przyczyną ale jeśli by tak było to od początku posiadania
> samochodu miałbym takie szopki a to się dzieje od 2 lat. Ktoś mi
> podpowiedział ostatnio że może mam bardzo słabe lub ich całkowity brak -
> tarcze i klocki na tyle i same przednie nie dają rady (ale ręczny działa
> jak ta lala)
Tył nie ma nic wspólnego z biciem na przodzie. Możesz całkowicie mieć
zablokowane klocki z tyłu i nie będzie to miało wpływu na bicie z przodu.
> Co może być przyczyną....... szczerze mówiąc ja spasowałem. Może to
> będzie wyzwanie dla kogoś innego :(
Po pierwsze: Sprawdź, czy faktycznie biją Ci tarcze?! Przyłóż np.
wkrętak płaski do tarczy, opierając go o zacisk hamulcowy, pozostaw
szczelinkę mniejszą jak milimetr. Obracaj powoli tarczą i sprawdź czy
szczelina się zwiększa/zmniejsza. Wtedy masz odpowiedź, czy to na 100%
tarcze.
Po drugie, nie kupuj nigdy tarcz LUK.
Po trzecie, jeżeli nie biją tarcze, wyważ dobrze koła i sprawdź czy nie
ma bicia GÓRA-DÓŁ. Od tego bije kierownica i pedał hamulca podczas
hamowania.
Po czwarte: Sprawdzić wszystkie elementy zawieszenia i cały układ
hamulcowy (tłoczki). No i Geometria. Bo możesz mieć przesunięcie na wózku.
Po piąte: Jak zmienia się opony, to po 2 tys. trzeba podjechać na
ponowne wyważenie ich, bo się opony układają w feldze.
mam nadzieję, że pomogłem?
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.10 21:53 Adam Płaszczyca
- 20.03.10 21:53 Adam Płaszczyca
- 20.03.10 22:04 DoQ
- 20.03.10 22:20 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.03.10 20:36 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=