  • 1. Data: 2012-01-29 15:28:20
    Temat: Czegoś się obawiają?
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,masz-apara
    t-fotograficzny-na-stadion-nie-wejdziesz,397542.html

    paranoja :(

  • 2. Data: 2012-01-29 15:57:13
    Temat: Re: Czegoś się obawiają?
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > masz-aparat-fotograficzny-na-stadion-nie-wejdziesz

    Z komentarzy "pożyczę od kumpla starego Zenita..." ;-)

  • 3. Data: 2012-01-29 17:45:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 16:28, kuba_k1 pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,masz-apara
    t-fotograficzny-na-stadion-nie-wejdziesz,397542.html
    > paranoja :(

    Kara za popieranie gówna zwanego polską piłką nożną.

    --
    pozdrawia Adam
    /oryginalność powstaje wtedy, kiedy o niej nikt nie myśli/

  • 4. Data: 2012-01-30 08:03:16
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    W dniu 2012-01-29 18:45, Janko Muzykant pisze:

    t-fotograficzny-na-stadion-nie-wejdziesz,397542.html

    > Kara za popieranie gówna zwanego polską piłką nożną.

    Jak twierdzi rzecznik operatora stadionu, obywatel ma wiedzieć - i tyle:-)

    "Piotr wiedział, że alkoholu na stadion wnosić nie można.
    Ale tego, że nie wolno wnosić także profesjonalnych aparatów
    fotograficznych ludzie przybyli na otwarcie Stadionu Narodowego
    nie wiedzieli, no bo skąd. Przed imprezą organizator tego nie
    powiedział, więc nie napisały o tym gazety i nie mówiono o tym
    w radiach. - Na imprezy masowe i koncerty nigdy nie można wnosić
    profesjonalnego sprzętu. Regulamin imprezy wszystko reguluje,
    był i jest na naszej stronie internetowej - Daria Kulińska,
    rzeczniczka operatora Stadionu Narodowego udawała, że problemu
    nie ma. Jasne. Każdy wybierając się na darmową imprezę najpierw
    punkt po punkcie przeczytałby regulamin. W sumie dziwne, że po
    pierwszych kwadransach służbistości ochroniarze zaczęli patrzeć
    na aparaty przez palce i wpuszczali wszystkich jak leci."

    http://wyborcza.pl/1,75248,11053373,Stadion_sie_spra
    wdzil__Prawdziwa_maszyna_do_imprez.html

    --
    Bogdan

  • 5. Data: 2012-01-30 10:44:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 08:03, BoDro wrote:

> [...]
    > pierwszych kwadransach służbistości ochroniarze zaczęli patrzeć
    > na aparaty przez palce i wpuszczali wszystkich jak leci."

    Zdefiniujmy może najpierw "profesjonalny sprzęt".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-01-30 10:49:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-30 11:44, kamil pisze:
    > Zdefiniujmy może najpierw "profesjonalny sprzęt".

    Ręka, oko i kawałem mózgu. I jakiś rejestrator obrazu: ołówek, długopis,
    skaner, komórka, otworek itp.

    --
    pozdrawia Adam
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/

  • 7. Data: 2012-01-31 18:41:24
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2012-01-30 09:03, BoDro wrote:

> [...]
    > powiedział, więc nie napisały o tym gazety i nie mówiono o tym
    > w radiach. - Na imprezy masowe i koncerty nigdy nie można wnosić

    Pamiętam jak pod koniec lat 90 na dwie klasy w liceum takie po ponad 30
    osób o fotografii pojęcia nie miał nikt. Ja z moją minimalną wiedzą
    wciągnąłem w tą zabawę mojego kumpla. Na starym sprzęcie w spadku po
    moim tacie pokazałem mu cały proces analogowej fotografii czarno białej.
    Od włożenie filmu do aparatu, po przez pójście w plener i wypstrykanie
    całego filmu. Wywołanie filmu i wreszcie pierwsze odbitki na krokusie.
    Najfajniejszy był stół zrobiony z łóżeczka z mojego niemowlęcego okresu.
    Montowałem go na wannę w łazience. Pięknie się na nim mieściły kuwety
    oraz powiększalnik. Piękna sprawa...
    Wiem że to żaden wyczyn, wiem że dziś na kursach foto w ciemni powstają
    odbitki ostre jak brzytwa itd ;).
    Ale nie o tym miało być ;). Dziś w jednej klasie jakiegokolwiek liceum z
    minimum ambicji są dwie fotografki mody, trzech fotografów mody, 7
    speców od streeta i zawsze musi się znaleźć co najmniej jedna zbuntowana
    intelektualistka w okularach w grubej oprawce. Jest rozdarta między
    streetem a martwą naturą ;).

    Kończąc, nie lubię zakazów ale sam jestem zmęczony tym całym
    fotografowaniem. Tą wszechobecnością tego medium.
    Kiedyś myślałem że mam jakiś pomysł na życie ;) dziś czuje że mnie mdli
    ;). Przynajmniej zająłem się ciekawszymi tematami.

    Pozdrawiam,
    B.

  • 8. Data: 2012-01-31 19:26:41
    Od: "StaM" <k...@N...gazeta.pl>

    cichybartko <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Kiedyś myślałem że mam jakiś pomysł na życie ;) dziś czuje że mnie mdli
    > ;). Przynajmniej zająłem się ciekawszymi tematami.

    ..mam tak samo, wyzbylem sie sprzetu, ale mam nexa i 16mm na wszelki wypadek.
    Pozdrawiam StaM

  • 9. Data: 2012-01-31 20:03:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 31, 2:26 pm, "StaM" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ..mam tak samo, wyzbylem sie sprzetu,  ale mam nexa i 16mm na wszelki wypadek.

    Na wszelki wypadek, nawet ksiedzu jajka urosly.

    ZD

  • 10. Data: 2012-01-31 22:16:45
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "cichybartko" <c...@g...com> wrote in message

    > Kończąc, nie lubię zakazów ale sam jestem zmęczony tym całym
    > fotografowaniem. Tą wszechobecnością tego medium.

    Kiedyś ludzie pisywali pamiętniki, dziś robią zdjęcia. Nic w tym złego.