  • 1. Data: 2012-06-15 00:22:14
    Temat: Czego to ludzie nie wymyślą ( dot. tuszy do drukarki Brother)
    Od: Animka <t...@w...pl>

    http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=9
    6176
    Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-06-15 03:10:41
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=9
    6176
    > Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

    Oszczedzając czas zużyty na łamigłówke - który kwadrant?

    Feromon

  • 3. Data: 2012-06-15 03:12:57
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=9
    6176
    > Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

    UWAGA: Ze względu na swoją duża pojemność, wystają one poza obrys drukarki
    na 8 cm.

    O to chodziło? 8 cm zamiast 8 mm?

    Feromon

  • 4. Data: 2012-06-15 03:27:35
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-15 00:22, Animka pisze:
    > http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=9
    6176
    > Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

    Mam takie, sprawują się bardzo dobrze. Co w tym dziwnego? Że wygodne, bo
    nie trzeba często tuszy wymieniać?

  • 5. Data: 2012-06-15 05:22:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Animka sie dziwi - sliczne :)

  • 6. Data: 2012-06-15 05:55:06
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 05:22:48 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Animka sie dziwi - sliczne :)

    To oznaka, że jednak potrafi myśleć.;)

  • 7. Data: 2012-06-15 12:20:13
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2012-06-15 03:12, Feromon pisze:
    > O to chodziło? 8 cm zamiast 8 mm?

    Ale one naprawdę wystają 8 cm.

    --
    AWa.

  • 8. Data: 2012-06-15 12:57:31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To oznaka, że jednak potrafi myśleć.;)

    Ograniczylbym sie do slowa dziwic ;)

  • 9. Data: 2012-06-15 23:31:26
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Animka" <t...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=9
    6176
    > Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

    Gdybyś zamiast oglądać obrazki zmusiła tą biedną, ostatnią szarą komórke do
    odrobiny wysiłku i przeczytała tekst przed obrazkiem, to nie było by tego
    typowo Animkowo-debilnego postu.

  • 10. Data: 2012-06-16 11:39:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 00:22:14 +0200, Animka napisał(a):

    > http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=9
    6176
    > Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

    Wooow, niezle jaja...

    A zobacz tu, po prostu wariactwo!

    http://www.leeslimo.com/LM815.jpg

    --