  • 11. Data: 2012-06-19 15:31:52
    Temat: Re: Czego to ludzie nie wymyślą ( dot. tuszy do drukarki Brother)
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Animka" <t...@w...pl> wrote in message
    news:jrdofs$760$1@node1.news.atman.pl...
    > http://www.tusze.info/product_info.php?products_id=9
    6176
    > Szczególnie polecam spojrzenie na obrazek.

    kilka lat temu mialem, uzywalem, polecalem innym nawet
    problem w tym ze drukarka padla po ok. 3000 stron
    (zanim zuzylem polowe kolorowego tuszu z tych zbiornikow)
    naprawa po gwarancji oczywiscie nieoplacalna...

  • 12. Data: 2012-06-20 12:09:44
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-19 15:31, m4rkiz pisze:
> [...]
    > (zanim zuzylem polowe kolorowego tuszu z tych zbiornikow)
    > naprawa po gwarancji oczywiscie nieoplacalna...

    No widzisz? Trzeba było kupować tusze, które nie wystaja z drukarki :-)

    Ja mam chyba 3 letnia gwarancję na swoją drukarkę, ale nie liczę ile
    stron wydrukowałam.

    --
    animka