  • 11. Data: 2011-09-25 20:53:11
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 25.09.2011 19:56, karbar pisze:
    > jadę z przyczepką towarową, staram się
    > ograniczenie do 90km/h).

    To zapewne nie o to chodzi z trąbieniem, ale dla samochodu osobowego z
    przyczepką nie ma nigdzie czegoś takiego jak ograniczenie do 90km/h. Na
    terenie zabudowanym nie działają podwyższenia, poza 70 zwykła droga, 80
    dwujezdniowa lub lepsza.

    S.

  • 12. Data: 2011-09-25 20:54:22
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 25.09.2011 20:53, Stefan Szczygielski pisze:
    > nie ma nigdzie czegoś takiego jak ograniczenie do 90km/h

    W sensie w PL.

    S.

  • 13. Data: 2011-09-25 21:00:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin karbar

> [...]
    > ciężarówek. Sprawa ma się tak: jadę z przyczepką towarową, staram się
    > utrzymywać prędkość 80km/h (w praktyce poruszam się w przedziale
    > 70-90km/h, ograniczenie do 90km/h). Droga jest taka, która nie pozwala
    > mi na zjechanie, zrobienie miejsca. W pewnym momencie tiry zaczynają
    > mnie wyprzedzać, ja odpuszczam gaz, żeby im ułatwić manewr, a tu jeden,
    > drugi, trzeci pozdrawia mnie przeciągłym trąbnięciem, a ostatni "straszy
    > mnie", że mnie zepchnie naczepą do rowu. Czego oni oczekiwali? Że się
    > zdematerializuję? Niestety CB nie mam, więc nie mogłem się zapytać.

    Utrudniłeś im pogoń za cyckiem, a nie miałeś CB, więc wiedzieli, że ich
    nie zwyzywasz no i miałeś przyczepkę, więc wiedzieli, że ich nie
    wyprzedzisz i nie zahamujesz przed nosem.

  • 14. Data: 2011-09-25 21:00:46
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Bydlę wrote:

    > I on nie piętnował, ani nie wazelinował.
    > Tak samo jak ja.
    > Już rozumiesz, czy nadal nie?

    No. Nadal "błyszczysz".
    Dalej będziesz pręgierzował, czy napiszesz coś przydatnego pytającemu?

    jarek d.

  • 15. Data: 2011-09-25 21:04:04
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 25.09.2011 20:53, Stefan Szczygielski wrote:

> [...]
    > przyczepką nie ma nigdzie czegoś takiego jak ograniczenie do 90km/h. Na
    > terenie zabudowanym nie działają podwyższenia, poza 70 zwykła droga, 80

    Tak, to ograniczenie tyczyło się osobówki -chodziło o to, że to była
    zwykła droga jednojezdniowa poza obszarem zabudowanym.

    A co do dalszej części Twojej odpowiedzi...cholerka, myślałem, że na
    zwykłej z przyczepką mam 80km/h... będę musiał się dokształcić.

    pozdrawiam
    karbar

  • 16. Data: 2011-09-25 21:05:11
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Stefan Szczygielski w <news:j5ntao$r2v$1@news.onet.pl>:

    > To zapewne nie o to chodzi z trąbieniem,

    IMHO właśnie o to -- dyszel przyczepki przez lewe okno za bardzo wystawał
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 17. Data: 2011-09-25 21:44:18
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 25.09.2011 20:50, Bydlę wrote:
    > Na razie twoje pytnie brzmi tak:
    >
    > "...szedłem dzisiaj koło sklepu i taka pani z żółtą siatką dziwnie
    > spojrzała na mnie, a przecież w kieszeni miałem bilet, zapalniczkę i 2
    > zł. Dlaczego ona tak się na mnie gapiła?"

    Ok. Wiem, że moje pytanie może tak wyglądać i mocno prawdopodobne, że
    tak jest w istocie. Liczyłem po cichu, że może to wyglądać na zasadzie:
    "..zwiedzając Florencję wszedłem z partnerką do pewnej kaplicy. Wszyscy
    się krzywo na nas patrzyli. Byliśmy ubrani dość swobodnie, ja spodnie za
    kolano, t-shirt, ona spodnie 3/4, bluzka bez rękawków...", a odpowiedź
    mogłaby brzmieć: Wejście do świątyni/kaplicy z odsłoniętymi ramionami
    jest niedopuszczalne. Następnym razem niech kobieta zakryje ramiona,
    chociaż jakąś apaszką, chustką..."

    Dość sporadycznie wchodzę do kaplic, a także holuje przyczepki, stąd
    mogę nie znać pewnych obyczajów.

    Jeżeli się wygłupiłem, i moje pytanie wygląda tak jak to Bydlę napisał,
    przepraszam za zamieszanie, proszę o nie zwracanie uwagi na mój post.

    pozdrawiam
    karbar

  • 18. Data: 2011-09-25 22:24:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-25 21:00:46 +0200, "jarek d." <d...@w...tlen.pl> said:

> [...]

    Czego nie rozumiesz w zdaniu:

    ?

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-09-25 22:28:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-25 21:44:18 +0200, karbar <k...@w...pl> said:

    > Ok. Wiem, że moje pytanie może tak wyglądać i mocno prawdopodobne, że
    > tak jest w istocie.

    Bo to oni trąbili.
    My nie wiemy jak jechałeś - doświadczenie zaś mówi, że zeznający nad
    wyraz często podają opis daleki od obiektywnego.
    Stąd propozycja, być wydał te 200-300 zł na urządzenie, które nie tylko
    pozwoli ci dowiedzieć się w czym był problem, ale i zwróci ci
    się wielokrotnie podczas jeżdżenia samochodem; a to kogoś nie zabijesz,
    a to się nie zabijesz, unikniesz korków czy miejsc szczególnie
    niebezpiecznych...

> [...]
    > nas patrzyli. Byliśmy ubrani dość swobodnie, ja spodnie za kolano,
    > t-shirt, ona spodnie 3/4, bluzka bez rękawków..."

    Z twojego zeznania nie wynikało nic, poza tym, że jechałeś z
    inną prędkością niż te tiry.
    :-)

    > Jeżeli się wygłupiłem

    ???
    Zapytałeś, dostałeś odpowiedzi różnego rodzaju, jak to w Sieci.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2011-09-25 22:48:45