  • 11. Data: 2012-01-23 12:11:12
    Temat: Re: Czego NIE robić przed przejściem dla pieszych z ruchem kierowanym...
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-22 23:12, scobowski pisze:

    > się nie podniecaj, se-2 zapal :P, wyluzuj, jedź dalej ;)
    > A taki pacjent wreszcie się sam wyeliminuje - jak na filmiku z
    > pierwszego postu ;).

    Tylko ani sobie ani nikomu nie życzę, aby został takim eliminatorem.
    Kiedyś mi prosto pod koła wjechał rowerzysta. Z lasu. Dziadek lat 70.
    Jechałem Oplem Omegą, akcja działa się poza terenem zabudowanym
    okolice Łodzi (cholera - znów ta Łódź).

    Zbita szyba, wgnieciony dach, pogięta maska. Wina rowerzysty
    nie podlegała żadnej dyskusji. Po tygodniu jeszcze dzwoniłem
    na policje - powiedzieli, że nie odzyskał przytomności. Do dzisiaj
    nie wiem co się stało z tym dziadkiem - prokurator mnie nie gonił,
    więc wnioskuje, że doszedł do siebie.

    Ale takie zdarzenie pozostaje do końca życia i jest paskudne.
    Więc piesi może niech zmądrzeją niż dadzą się eliminować.

  • 12. Data: 2012-01-23 12:21:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 12:11:12 +0100, megrims napisał(a):
> [...]
    > na policje - powiedzieli, że nie odzyskał przytomności. Do dzisiaj
    > nie wiem co się stało z tym dziadkiem - prokurator mnie nie gonił,

    Tydzien bez przytomnosci kwalifikuje sie na "rozstroj zdrowia ponad 7 dni",
    a wiec KK. Albo policjanci mieli stare informacje i trwalo to krocej, albo
    wina naprawde nie ulegala watpliwosci i obylo sie bez twojego udzialu.

    Chyba dawno musialo byc, bo dzis by chyba dociagneli do konca i swiadkiem
    bys zostal - w koncu tu o duze pieniadze chodzi.

    J.

  • 13. Data: 2012-01-23 12:29:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-23 12:21, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Chyba dawno musialo byc, bo dzis by chyba dociagneli do konca i swiadkiem
    > bys zostal - w koncu tu o duze pieniadze chodzi.

    10 lat temu.

  • 14. Data: 2012-01-23 12:55:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-22 11:05, Rafał Grzelak pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=y3eQcT3NkiI

    > Ludzie są głuuuupi... :/

    Cóż, różnie to bywa, ale naprawdę trzeba nie mieć wyobraźni, by się
    nie zatrzymać/zwolnić przed (nawet niekoniecznie przejściem) miejscem,
    gdzie samochody stoją z przyczyn, których my nie widzimy.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 15. Data: 2012-01-23 13:04:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Artur Maśląg wrote:

    > Cóż, różnie to bywa, ale naprawdę trzeba nie mieć wyobraźni, by się
    > nie zatrzymać/zwolnić przed (nawet niekoniecznie przejściem) miejscem,
    > gdzie samochody stoją z przyczyn, których my nie widzimy.

    Ja jednak bym zaczal od dozywotniego odebrania uprawnien kierowcy
    lanosa.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 16. Data: 2012-01-23 13:29:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-23 13:04, Rafał Grzelak pisze:

    > Ja jednak bym zaczal od dozywotniego odebrania uprawnien kierowcy
    > lanosa.

    Co tak mało drastycznie? Karabin i strzelać. W zależności od
    widzimisię oceniającego.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 17. Data: 2012-01-23 13:37:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Artur Maśląg wrote:

    > Co tak mało drastycznie? Karabin i strzelać. W zależności od
    > widzimisię oceniającego.

    Dlaczego strzelac? Jak ktos glupi, to sam sie w koncu zabije. Jego
    sprawa. Moze tez zmadrzec i uchronic wlasne zycie.
    Wazne, zeby juz innych nie narazal.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 18. Data: 2012-01-23 14:48:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-23 13:37, Rafał Grzelak pisze:

    > Dlaczego strzelac?

    Konsekwencja Twoim pomysłów.

    > Jak ktos glupi, to sam sie w koncu zabije.

    Niekoniecznie - może zabić i to niekoniecznie siebie.

    > Jego sprawa.

    Niekoniecznie - jestem żywo zainteresowany, by mnie nie zabił.
    Zresztą innych też niekoniecznie, choć np. Kris_Poland jest
    innego zdania.

    > Moze tez zmadrzec i uchronic wlasne zycie.

    Do ewentualnego zmądrzenia zazwyczaj nie są potrzebne środki
    drastyczne - na tych co nie działają racjonalne środki
    perswazyjne/karne to niestety nie zawsze są szanse,
    że zadziała działanie niezbyt skuteczne w postaci dożywotniego
    odebrania uprawnień. Jeżdżą i bez tego. Z drugiej strony
    - ciężko zabierać ludziom uprawnienia, kiedy nie oni są
    winni. Zresztą lepiej niech to sądy oceniają.

    > Wazne, zeby juz innych nie narazal.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No popatrz, widzę brak konsekwencji z Twojej strony (jak
    zdaje się również brak świadomości). Najpierw pytasz, czemu
    strzelać, teraz piszesz to co podkreśliłem. Jednocześnie
    zakładasz, że dożywotnie odebranie uprawnień kierowcy, który
    tak naprawdę nie był winien (bądź w niewielkim stopniu)
    zmieniłoby sytuację na plus.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 19. Data: 2012-01-23 15:27:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-23 12:11:12 +0100, megrims <m...@i...pl> said:

    > Po tygodniu jeszcze dzwoniłem
    > na policje - powiedzieli, że nie odzyskał przytomności. Do dzisiaj
    > nie wiem co się stało z tym dziadkiem - prokurator mnie nie gonił,
    > więc wnioskuje, że doszedł do siebie.

    Jeżeli jechał na cmentarz, to kto wie...

    > Ale takie zdarzenie pozostaje do końca życia i jest paskudne.
    > Więc piesi może niech zmądrzeją niż dadzą się eliminować.

    Na tamtym filmie występuje 5 debili.
    2 pieszo, reszta w samochodach.
    I żeby było śmieszniaj - wszyscy są winni.
    Więc nie ma kogo żałować (może tylko tego, że 3 się wywinie prawu i
    będą nadal to robić).

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-01-23 22:09:14
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/23/12 12:03, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Ale po cholerę tracić czas na debila :)
    >
    > \SK

    Fakt. Ale mimo wszystko tacy powinni dostawać porządne mandaty.