eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzego NIE robić przed przejściem dla pieszych z ruchem kierowanym... › Re: Czego NIE robić przed przejściem dla pieszych z ruchem kierowanym...
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czego NIE robić przed przejściem dla pieszych z ruchem kierowanym...
    Date: Mon, 23 Jan 2012 14:48:57 +0100

    W dniu 2012-01-23 13:37, Rafał Grzelak pisze:

    > Dlaczego strzelac?

    Konsekwencja Twoim pomysłów.

    > Jak ktos glupi, to sam sie w koncu zabije.

    Niekoniecznie - może zabić i to niekoniecznie siebie.

    > Jego sprawa.

    Niekoniecznie - jestem żywo zainteresowany, by mnie nie zabił.
    Zresztą innych też niekoniecznie, choć np. Kris_Poland jest
    innego zdania.

    > Moze tez zmadrzec i uchronic wlasne zycie.

    Do ewentualnego zmądrzenia zazwyczaj nie są potrzebne środki
    drastyczne - na tych co nie działają racjonalne środki
    perswazyjne/karne to niestety nie zawsze są szanse,
    że zadziała działanie niezbyt skuteczne w postaci dożywotniego
    odebrania uprawnień. Jeżdżą i bez tego. Z drugiej strony
    - ciężko zabierać ludziom uprawnienia, kiedy nie oni są
    winni. Zresztą lepiej niech to sądy oceniają.

    > Wazne, zeby juz innych nie narazal.

    No popatrz, widzę brak konsekwencji z Twojej strony (jak
    zdaje się również brak świadomości). Najpierw pytasz, czemu
    strzelać, teraz piszesz to co podkreśliłem. Jednocześnie
    zakładasz, że dożywotnie odebranie uprawnień kierowcy, który
    tak naprawdę nie był winien (bądź w niewielkim stopniu)
    zmieniłoby sytuację na plus.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.