  • 11. Data: 2012-04-20 09:21:50
    Temat: Re: Cze Tak-Tak jest bezkonkurencyjny w sprawie internetu?
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Kamikazee
    z dnia: 2012-04-20 00:29:

    rma-fv-wyprzedaz-i2288915852.html

    > Na czym polega myk, że tak tanio sprzedają te karty OFnK?
    Kiedyś próbowałem analizować i mi przeszło ;] Dla mnie zabawa
    nieopłacalna, doładowanie chyba za 100PLN, potem sprzedawanie doładowań
    SMSem, do tego jakiś rabat/coś ekstra... i te 6GB, które akurat mnie się
    przydaje.

    Paweł

  • 12. Data: 2012-04-20 09:22:58
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od jadryś
    z dnia: 2012-04-19 23:37:

    rma-fv-wyprzedaz-i2288915852.html

    > Ta karta którą kupiłeś na Allegro to jest jedno systemowa czy dualna,
    > tzn SIM, czy SIM-R-UIM?
    Nie mam bladego pojęcia, ja używam jej do 3G, do CDMA nawet nie mam
    chyba gdzie sprawdzić...

    Paweł

  • 13. Data: 2012-04-20 16:04:21
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 00:29:28 +0200, Kamikazee napisał(a):

    > Na czym polega myk, że tak tanio sprzedają te karty OFnK?

    A w dodatku jeszcze na tym zarabiają!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2012-04-20 18:00:29
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:jmqcq1$qtr$1@usenet.news.interia.pl...
    > Jest jeszcze FreeM. 10MB/dzien transferu w zamian za ogladanie reklam.
    > Karta calkowicie za darmo, nie trzeba doladowywac konta, wystarczy
    > obejrzec
    > 15 blokow reklam by zachowac waznosc konta. Oparty na infrastrukturze Plus
    > GSM.

    Ale bez danych pakietowych. Mozna tylko w komórce lub smratfonie uzywac ale
    do kompa juz sie nie da podpiac.

  • 15. Data: 2012-04-22 08:42:53
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-20 09:22, Pawel G. pisze:

    > Nie mam bladego pojęcia, ja używam jej do 3G, do CDMA nawet nie mam
    > chyba gdzie sprawdzić...

    Na dualnej jest dodatkowy napis - "cdma".

  • 16. Data: 2012-04-22 10:19:29
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od jadryś
    z dnia: 2012-04-22 08:42:

    > Na dualnej jest dodatkowy napis - "cdma".
    no to nie ma

    Paweł

  • 17. Data: 2012-04-22 17:17:54
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Damian News <s...@s...net.pl> wrote:

    > Ale bez danych pakietowych. Mozna tylko w komórce lub smratfonie uzywac ale
    > do kompa juz sie nie da podpiac.

    Działa normalnie w komputerze, używałem tego jakiś czas temu przez chwilę.

    a.

  • 18. Data: 2012-04-29 10:56:08
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-22 10:19, Pawel G. pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od jadryś
    > z dnia: 2012-04-22 08:42:

    > no to nie ma

    A już miałem nadzieje na niższe rachunki za net w Orange...