  • 1. Data: 2010-08-22 12:47:30
    Temat: Czas oczekiwania na aktywację linii TP po wybudowaniu przyłącza
    Od: Patryk <y...@o...pl>

    Witam.

    Doczekałem się w końcu dwóch drucików - w miniony czwartek przyjechała
    ekipa w sile siedmiu chłopa +Bobcat z operatorem i w 3h postawili dwa
    słupy, pociągnęli 140 m kabla.
    I teraz pytanie - jak długo przyjdzie mi czekać na montera, który
    uruchomi mi łącze ? Ile Wy czekaliście ?
    Panowie robotnicy twierdzili, że "do tygodnia"...

    Rozumiem, że monter będzie miał ze sobą umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych do podpisania, przydzieli mi numer i od tego czasu
    będzie już można korzystać z telefonu ?
    A jak wygląda sprawa z zamówieniem Neostrady - czy można na drugi dzień
    wybrać się do telepunktu, czy też trzeba czekać na pierwszą fakturę za
    PSTN ?

    Z góry dzięki za każdą odpowiedź na nurtujące mnie pytania ;)

    Patryk

  • 2. Data: 2010-08-22 13:13:03
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > I teraz pytanie - jak długo przyjdzie mi czekać na montera, który uruchomi
    > mi łącze ? Ile Wy czekaliście ?

    sa co najmniej dwie mozliwe opcje:
    - zloz zamowienie, czekaj, moze monter sie pojawi, a moze dostaniesz info o
    braku mozliwosci technicznych, wowczas ponow zamowienie
    - zloz zamowienie i upewnij sie, ze zostanie zapisana informacja o swiezo
    skonczonej inwestycji
    nastepnie pilnuj kazdego etapu sprawy, tak aby wywiad okazal sie pozytywny
    a czasowo ? tydzien, dwa...

    > Rozumiem, że monter będzie miał ze sobą umowę o świadczenie usług
    > telekomunikacyjnych do podpisania, przydzieli mi numer i od tego czasu
    > będzie już można korzystać z telefonu ?

    nie wiem, jak z umowa, ale jesli podlaczy, co trzeba, to bedziesz mogl
    korzystac

    > A jak wygląda sprawa z zamówieniem Neostrady - czy można na drugi dzień
    > wybrać się do telepunktu, czy też trzeba czekać na pierwszą fakturę za
    > PSTN ?

    mozesz wybrac sie od razu, aczkolwiek moze zaistniec pewne opoznienie i
    dowiesz sie, ze nie mozesz miec neostrady, bo nie masz telefonu
    dlatego zamiast gdziekolwiek chodzi, zadzwon na blulajn i zaprogramuj
    humanoida na przyjecie zamowienia, a potem sprawdzaj jego stan

  • 3. Data: 2010-08-22 14:08:19
    Temat: Re: Czas oczekiwania na aktywacj? linii TP po wybudowaniu przy??cza
    Od: Patryk <y...@o...pl>

    W dniu 2010-08-22 15:13, brum pisze:

> [...]
    > skonczonej inwestycji
    > nastepnie pilnuj kazdego etapu sprawy, tak aby wywiad okazal sie pozytywny

    Zamowienie zlozone w lipcu 2007 r., ~miesiac pozniej BMT i podpisana
    OTR-ka, a po dziesieciu miesiacach zaczeli wyplacac odszkodowanie (nie
    obylo sie oczywiscie bez pisemnego przypomnienia o ich
    regulaminowo-ustawowych obowiazkach ;) ).

  • 4. Data: 2010-08-22 15:09:14
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > obylo sie oczywiscie bez pisemnego przypomnienia o ich
    > regulaminowo-ustawowych obowiazkach ;) ).

    jezeli pytasz o to, ile bedziesz czekal na telefon po wykonaniu inwestycji,
    bez zadnego przypominania, to nie wiem
    nigdy nie testowalem w ten sposob swojej cierpliwosci, bo i po co ?
    skoro zalezy Ci na tym, to dzwon dzisiaj na blulajn i zamawiaj

  • 5. Data: 2010-08-24 07:15:40
    Od: Patryk <y...@o...pl>

    W dniu 2010-08-22 17:09, brum pisze:

    > skoro zalezy Ci na tym, to dzwon dzisiaj na blulajn i zamawiaj

    Wczoraj rano uderzyłem na BL - oczywiście nic nie wiedzą, nawet
    twierdzą, że nie było żadnego zamówienia ani umowy 10m.
    Rozpacz. Niestety swojej kopii umowy już nie mam, gdyż została
    nieopatrznie zniszczona.

    Tylko kto w takim razie i na jakiej podstawie przysyłał do mnie monterów
    trzykrotnie na wywiady, potem projektanta, geodetów, kto uzgadniał
    projekt z sąsiadami i urzędami, załatwiał pozwolenia (w tym kosztowne
    pozw.wodnoprawne) w starostwie i innych instytucjach, w końcu kto
    przysłał ekipę, aby inwestycję zrealizować...?

    Złożyłem nowe zamówienie, i pozostaje czekać nie wiadomo jak długo.