-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czas na rozpatrzenie gwarancji akumulatora
Date: Thu, 24 Jan 2019 19:25:27 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 27
Message-ID: <q2cvuo$b5u$1@dont-email.me>
References: <5c49a8c1$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<5c49ad7c$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
<5c49b263$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<q2cgpj$iih$1@node1.news.atman.pl> <q2chg7$dlg$1@dont-email.me>
<5c49f265$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 24 Jan 2019 18:25:28 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="2bb9d8ca2f618565b5b463b39396c2d9";
logging-data="11454";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX196T+/QRDMxVdmuQc+1A96H"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
Cancel-Lock: sha1:bFvY8R4zRmJqCaK9DhnPrWnsjGA=
In-Reply-To: <5c49f265$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648751
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.01.2019 o 18:14, mamut pisze:
> W dniu 2019-01-24 o 15:18, ToMasz pisze:
>> W dniu 24.01.2019 o 15:06, ks pisze:
>>> W dniu 2019.01.24 o 13:41, mamut pisze:
>>>> taka karta, nic tam nie pisze ile beda trzymac
>>>>
>>>> http://www.sklep.skopol.pl/userfiles/Gwarancje/Exide
(2).pdf
>>> czyli do 14 dni, a potem przy odbiorze dostaniesz informację, ze
>>> akumulator sprawny, a za ładowanie należy się 20zł.
>>>
>> czyli zrób fotkę z protokołu oddania na gwarancje, zwrotu po
>> "naprawie" i wystaw na facebooka. niech wszyscy wiedzą jak traktują
>> klienta.
>> ToMasz
>
> oddałem 10 stycznia i powiedzieli ze gdzies go wysla, wiec dzisiaj mija
> 14 dni. Oni go wysłali do centry chyba i pewnie beda mowic ze im jeszcze
> nie przyslali, co w takiej sytuacji mowic ?
> ps. na kartce mam napisane "przyjete do reklamacji centra 65 nr jakis
> tam" data i ich pieczatka
tak najmądrzej, zapominając o grupie dyskusyjnej, to ty zadzwoń czy jest
gotowy do odbioru. jeśli nie, to idź do urzędu miasta, do rzecznika praw
konsumenta, opowiedz mu o sprawie i pokaż tą gwarancje bez terminu naprawy
być może jeśli w piątek 5 minut przed zamknięciem sklepu, nie oddadzą
starego, to w poniedziałek należy Ci się nowy akumulator
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=