  • Data: 2017-01-26 16:56:46
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o6d4na$tbj$...@n...news.atman.pl...
    J.F. wrote:

    >Kupisz nowy monitor z 3D, a 4K to on będzie miał w bonusie. :-)

    Porno w 3D ... zainteresowales mnie :-)

    >No i trzeba mieć czym ściągnąć te 3D w 4K... O, właśnie tepsa
    >reklamuje światłowód 600Mbit... :->

    Dysk tez trzeba nowy, albo i dwa :-)

    >Ale rozmawiamy o mnie? :->

    Raczej o sredniej.

    >Dochody branży są gigantyczne, więc ktoś płaci.

    Ale rozlozone na wielu

    >Na JoeMonsterze niedawno
    >pisali, że w samych USA nowe dzieło z tej gałęzi kinematografii
    >wychodzi średnio co 37 minut. Ile w tym prawdy -- nie wiem, ale jakoś
    >wydaje
    >mi się to wiarygodne. :-)

    W zaleznosci od wersji - tyle teraz tych krotkich filmikow produkuja,
    ze moze i czesciej.

    Tylko ile taki filmik potem zarobi, jesli nie da sie wszystkich dziel
    obejrzec ?
    I oplac z tego cala ekipe :-)

    No coz, produkcja przemyslowa i zywnosciowa obciazy niewielki %
    spoleczenstwa, reszta musi sie jakos przykleic do systemu
    redystrybucji.
    Ja tam wole taki sposob, niz np kolejna urzedniczke wymagajaca
    kolejnego sprawozdania co miesiac :-)

    J.