  • Data: 2017-01-26 19:40:40
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-26 15:06, J.F. wrote:
    > Ale to dawno minelo, teraz film nie stanowi problemu ... kupisz nowy
    > komputer, zeby pornosa w 4K obejrzec ?

    Zdziwisz sie jak wielu ludzi kupuje 4K *bez* powodu. Jesteśmy na tyle
    bogaci że wielu stać na kupowanie technologii bez zastosowań poza szpanem.

    > A nawet jak kupisz, to czy porno bedzie glowna trescia ogladana ?

    A co to za róznica czy porno, czy Moda na Sukces czy Pierwsza Miłość.
    Istotne jest że uzywa komputera w sposob w który różni się zasadniczo od
    uzywania przez PowerUsers. W jaki sposób masz wyjasnić Kowalskiej która
    mieszając w garnku znowu ma dylemat czy tym razem Taylor czy Brooke lecą
    kanałem szyfrowanym z podpisami i dlaczego producent systemu
    operacyjnego de facto decyduje co jej wolno oglądać. A ona stanowi siłe
    decyzyją która popycha technologię w kierunku "closed hardware,
    firmware, software". Demokracja portfelowa, szczególnie ignorantów
    technicznych, powoduje duże szkody w IT.

    > Za to gdzies tam w porno widze spore zaangazowanie biznesowe i zasobowe
    > ... biznes to na pewno jakis jest, ale czy klienci tak chetnie placa ?

    Biznes w 90% przypadków opiera się o przygłupów od sumowania w Excelu.
    Oni co najwyżej potrzebują mniejszych rzutników, większych ekranów i
    bardziej kolorowych motywów.