  • Data: 2013-11-03 20:23:12
    Temat: Re: Czas na Blu Ray
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze tak:

    > tak realnie to chyba jednak najbardziej sensownym sposobem
    > archiwizacji dużych ilości danych są jednak HDD, podłączane tylko
    > na czas archwizacji do systemu.

    Tak, plusem HDD jest też możliwość trzymania dużych plików, które nie
    zmieszczą się na płytę i szybkość kopiowania danych.

    Na minus groźba utraty wielu GB małych plików na raz w razie awarii
    dysku, bardziej bolesna niż utrata 4.7 Gb na dvd. Pokusa dogrywania
    często i mało.

    Płyty jeśli nagrywać to raz do pełnej pojemności. Płytę można bez obaw
    wsadzać do zawirusowanych komputerów. Płyty nie trzeba pilnować i
    chronić przed zmianą zawartości.

    Pendrive. Dwa do portów z tyłu płyty głównej (żeby nie kusiło wyciągać)
    na Moje Dokumenty i synchronizacja pomiedzy nimi ;)

    --
    Piter