-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Mon, 26 Jul 2010 15:57:34 +0200
From: marsel <marcin@pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czary z prądem w TDI
References: <4c4d504a$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
<i2jkde$slr$1@news2.ipartners.pl>
<4c4d571d$0$2584$65785112@news.neostrada.pl> <i2jn8r$o17$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i2jn8r$o17$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <4c4d9459$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
X-Trace: 1280152665 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19171 83.3.172.186:1899
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299455
[ ukryj nagłówki ]> Ewentualnie mozesz pojezdzic z podpietym woltomierzem, moze jakies
> sporadyczne uszkodzenie alternatora ze nie laduje [powinno byc ok 14V w
> czasie normalnej pracy silnika], a jak nie laduje to napiecie spada przy
> wiekszym poborze pradu i komputer wylacza zbedne obwody.
Jeździć nie jeździłem, bo ciężko z kablami z pod maski do wnętrza
samochodu się dostać i tak jeździć, ale kilka razy podłączałem sobie
woltomierz i było to zawsze w okolicach 14V.
> No chyba ze cos sie urwalo czy przetarlo w jakims specyficznym obwodzie
> - lampka stop, szyby. Albo szwankuje przekaznik podajacy prad na te
> obwody, a
> ponowne wylaczenie wlaczenie kluczykiem powoduje oczyszczenie stykow.
W tym gów...nie, jest tyle przekaźników, że nie bardzo wiem, za który
się złapać, no chyba, że dotrę do jakiegoś jakiegoś schematu instalacji.
Ewidentnie cuda dzieją się przy naciśnięciu hamulca lub uruchamiania
szyb, inne prądożerne obwody, jak długie światła długie czy krótkie lub
ogrzewanie szyby nie powodują zaników napięcia.
> Sprobuj moze zawsze tylko wlaczac "zaplon", i bez uruchamiania silnika
> nacisnac hamulec. A jesli zlapiesz efekt - wylacz, wlacz, sprawdz czy
> przeszlo.
Próbowałem, objawy są tylko przy uruchomionym silniku.
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i