eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzary z prądem w TDIRe: Czary z prądem w TDI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czary z prądem w TDI
    Date: Mon, 26 Jul 2010 12:16:04 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <i2jn8r$o17$1@news.onet.pl>
    References: <4c4d504a$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2jkde$slr$1@news2.ipartners.pl>
    <4c4d571d$0$2584$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: azi114.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280139355 24615 83.27.146.114 (26 Jul 2010 10:15:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 10:15:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299420
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości
    news:4c4d571d$0$2584$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 26.07.2010 11:27, wchpikus pisze:
    >> Obstawiam zla mase.
    >> Sprawdz przewody i mocowanie do karoserii.
    >
    > Tylko, które przewody, ten od bieguna minusowego akumulatora do
    > masy samochodu był już sprawdzany, są tam jeszcze inne przewody?

    Powinny isc dwa od minusa - jeden do silnika/rozrusznika, drugi do
    blachy karoserii.

    Jesli mimo tych klopotow rozrusznik naprawde zwawo kreci, to mysle
    ze akumulator i alternator sa w porzadku, a problemu rzeczywiscie
    mozesz szukac na masie..

    Ewentualnie mozesz pojezdzic z podpietym woltomierzem, moze jakies
    sporadyczne uszkodzenie alternatora ze nie laduje [powinno byc ok
    14V w czasie normalnej pracy silnika], a jak nie laduje to napiecie
    spada przy wiekszym poborze pradu i komputer wylacza zbedne obwody.

    No chyba ze cos sie urwalo czy przetarlo w jakims specyficznym
    obwodzie - lampka stop, szyby. Albo szwankuje przekaznik podajacy
    prad na te obwody, a
    ponowne wylaczenie wlaczenie kluczykiem powoduje oczyszczenie
    stykow.
    Sprobuj moze zawsze tylko wlaczac "zaplon", i bez uruchamiania
    silnika nacisnac hamulec. A jesli zlapiesz efekt - wylacz, wlacz,
    sprawdz czy przeszlo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: