  • 41. Data: 2010-04-28 17:02:19
    Temat: Re: Czarne pasy na ekranie TV
    Od: z <z...@g...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Twierdzisz że firma która udostępnia na rynku trzy sygnały tego samego
    > programu - 4/3, 16/9 a teraz na DVB-T także sygnał "uniwersalny" nie
    > szanuje klientów? To ciekawe która szanuje? A może masz problem ze
    > zrozumieniem słowa "szacunek"?

    Mnie tam np. tvp2 bardziej szanuje bo mi puszcza w TNK szmatławce 16/9 a
    tą nieszczęsną Majkę muszę oglądać obramowaną lub przeskalowaną :-)

  • 42. Data: 2010-04-28 18:47:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > No niby tak, tylko czasem się musisz zastanawiać o czym gada komentator,
    > a co powinni widzieć również teleoglądacze.

    "Szkoda, że państwo tego nie widzą" ;-)
    Zresztą czasami nawet jak widzę, to muszę zastanowić się, o czym gada
    komentator. ;-)

  • 43. Data: 2010-04-28 18:50:08
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik z napisał:
    > Mnie tam np. tvp2 bardziej szanuje bo mi puszcza w TNK szmatławce 16/9 a
    > tą nieszczęsną Majkę muszę oglądać obramowaną lub przeskalowaną :-)

    Nie musisz ;-)
    Wydaje mi się, że TVN naziemny analogowy może brać sygnał z satelity -
    praktycznie nie ma przesunięcia czasowego. Stąd być może obramowanie. W
    czasie transmisji na żywo podczas żałoby narodowej TVN i TVN7 nadawały
    to samo, z tym że TVN w letterboxie a TVN7 w 16/9.

  • 44. Data: 2010-04-28 19:34:45
    Od: z <z...@g...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Nie musisz ;-)

    Muszę. Z drugą połową się nie dyskutuje ;-)

  • 45. Data: 2010-04-28 20:46:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w wiadomości news:

    > Twierdzisz że firma która udostępnia na rynku trzy sygnały tego samego
    > programu - 4/3, 16/9 a teraz na DVB-T także sygnał "uniwersalny" nie
    > szanuje klientów?

    Oczywiście.
    Skoro większość z nich i to ta, która płaci za tvn, dostaje najgorszą
    wersję.

    > Popatrz ile Ty piszesz

    A co ma piernik do wiatraka?
    Wygadujesz bzdury - to je odszczekuj.
    Nie chcesz - myśl zanim napiszesz.

    > Osoba która występuje na grupach pod nickiem nie powinna wspominać
    > publicznie o odwadze cywilnej

    PLONK
    Pyskuj sobie synku tatusiowi.

  • 46. Data: 2010-04-29 05:48:55
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik z napisał:
    > Muszę. Z drugą połową się nie dyskutuje ;-)

    Zawsze można wyjść na spacer ;-)

  • 47. Data: 2010-04-29 09:19:50
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "tadeusz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mój wpis był oczywiście prowokacją zachęcającą do dyskusji o sprawie.
    > W szczególności nie zamierzałem na nikogo donosić, co wzbudziło
    > niepotrzebne emocje.
    > Sądzę, że stacje TV powiny zmienić typowy sposób nadawania ze względu na
    > naturalny zanik starych telewizorów. Może szefowie stacji czytają grupę
    > Żadne ustawienia automatyczne w telewizorze nie potrafią bowiem skorygować
    > przypadkowo nadawanego formatu dla każdej ze scen. (przynajmniej w moim
    > Sony brawia 40nx700). A może jest sposób?

    Tutaj nie chodzi o nic więcej jak tylko o kasę.
    TVN płaci mniej za transpordery gdy tak nadaje, jaki
    znasz powód dla którego TVN zechciałoby zwiekszyć
    swoje koszty?
    Dodatkowym powodem jest jakość, im niższa jakość
    TVN tym więcej ludzi zechce mieć TVN HD.

    Telewizja HD w Polskim wykonaniu to totalna porażka
    aby poprawić jej jakość można:

    - zwiększyć bitrate (dodatkowe koszty)
    - zmiejszyć jakość przekazu SD (wzrost HD na zasadzie kontrastu z SD+
    zysk w postaci zwolnionej części strumienia który można przeznaczyć na HD)

    Jak myślisz, które rozwiązanie jest korzystniejsze?

    Telewizja w Polsce będzie niskiej jakości tak długo
    jak te durne matoly co siedza przez telewizorami
    będą klaskać uszami.

    Tomy M.

  • 48. Data: 2010-04-29 09:21:04
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > To akurat TVN zrobił wzorcowo, jest TVN dla odbiorników 4/3 i TVNHD dla
    > 16/9

    TVN zrobił to faktycznie dobrze, ale TYLKO na kanale TVN24.

    Tomy M.