  • Data: 2016-03-14 19:33:41
    Temat: Re: Cyrkulator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    J.F. pisze:
    > Raczej ma sluzyc temu, zeby sygnal z nadajnika doszedl do anteny,
    > sygnal
    > z anteny do odbiornika, a sygnal z nadajnika do odbiornika nie
    > doszedl.
    > Obecnie raczej dziala to dzieki innym czestotliwosciom - BTS nadaje
    > na
    > jednych pasmach, a odbiera na innych.
    > I komorka tak samo.
    > Ale odstep nie jest duzy, a pasma sa szerokie, wiec i takie
    > urzadzenie
    > sie przyda.
    >
    >Jarku!
> [...]

    To w telefonie. Po stronie BTS mamy raczej duplex - komunikuje sie z
    wieloma telefonami naraz.

    I czy nie piszesz o starym GSM - obecnie na wymarciu ?
    Teraz jakies nowe sie pojawily, UMTS, LTE - tam juz chyba nie ma tak
    dobrze.

    I nawet jesli BTS ma osobne anteny odbiorcze i nadawcze, oraz osobne
    czestotliwosci - to odebranie slabego sygnalu w odleglosci gora paru
    metrow od silnego nadajnika o podobnym pasmie jest chyba nadal
    problematyczne ...

    J.