    Subject: Re: Cypress ?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Wed, 8 Mar 2017 10:41:33 +0100

    On 06-Mar-17 17:59, sundayman wrote:

    > Po przejrzeniu na szybko jakiegoś tutorialu o tym ich "designerze" to
    > nawet wygląda fajnie. No ale - ciekawym na ile jest rzeczywista korzyść
    > z tych wbudowanych ficzerów SoC nad softwareową implementacją.
    >
    > No bo fajnie, że jest na przykład PWM z cudawiankami, ale przecież
    > "zwykły" PWM w takim atmelu też nie wymaga poświeceń.
    > Fajnie że jest wzmacniacz o regulowanym wzmocnieniu - no ale dać go na
    > zewnątrz nie jest żadnym wyzwaniem...
    > Z obsługi LCD to są chyba jakieś tekstowe, TFT już nie.
    >
    > Może przy jakiejś masówce ma to sens ekonomiczny - ale czy dla ilości
> [...]

    Używałem w kilku urządzeniach modułów CY8CKIT-049-42XX oraz CY8CKIT-059.
    Wyjątkowo wygodne jeśli trzeba na szybko zrobić działający prototyp.

    Z ficzerów analogowych wprawdzie nie korzystałem ale za to przećwiczyłem
    ichnie UDB (Universal Digital Block).
    IMHO jest to całkiem sprytne, choć nieco niszowe, rozwiązanie.

    Software (PSoC Creator) dość wygodny. Sporo można wyklikać jeśli nie ma
    się parcia na doktoryzowanie się z bitów konfiguracyjnych.

    Piotrek