  • 31. Data: 2010-01-24 22:22:46
    Temat: Re: CyfrowyPolsat
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjd8jg$dsd$1@news.onet.pl...
    > Witam, kupilem wreszce cyfrowy TV i rozgladam się za przystepnym pakietem
    > cyfrowym. Zwróciłem uwagę na cyfr Polsat i pakiet familijny za 37,90 zł/mc. Co
    > o tym sadzicie. Obecnie mam UPC analog. Zależy mi na sporcie i popularnymi
    > programami, widzę, że ten pakiet to w sama raz dla mnie. Cyfra w UPC kosztuje
    > co najmniej 2x drożej. Oczywiście trzeba zainwestować w sprzęt. Doradzcie
    > proszę co brać i co na ten czas jest warte grzechu? Pozdrawiam

    Najlepiej to dokładnie prześledź oferty wszystkich platform i się zorientuj - po
    co pytać innych? Każdy ma inne preferencje.
    Jak dla mnie cyfrowy polsat jest bezkonkurencyjny i bije resztę na głowę.
    Przykładowo za pakiet jaki by mi odpowiadał w cyfrze płaciłbym prawie 3 razy
    tyle co w polsacie (orientowałem się jakies 3 lata temu zatem teraz dokladnie
    nie wiem ale podejrzewam ze tendencja jest zachowana)
    Jak dla mnie pakiet Familijny to malo, mam Familijny+Relax mix, co kosztuje z
    tego co widze w cenniku 57.80
    (place mniej ze wzgledu na promocję)
    Ile trzebaby zaplacic za podobny pakiet w cyfrze? 100 czy 150 zl?
    Bo tutaj mamy w cenie miedzy innymi:
    wszystkie polsaty, w tym polsat 1, 2, polsat info, meski, babski, filmowy, tv4
    kupa sportu (polsat sport, polsat sport extra, tvp sport, 2 eurosporty, polsat
    futbol, espn, extreme)
    z kanalow filmowych (Tv1000, kino polska, TCM, zone europa i wspomniany polsat
    film) - oczywiscie brak alekino
    wiekszosc tvn-ów (tvn, tvn7, turbo, style 24, meteo)
    dla dzieci - brak mini-mini ale, za to genialne dla małych dzieci BBC cbeebies,
    dla starszych Nickelodeon oraz inne, mnniej moim zdaniam ciekawe (disney
    channel, disney xd, jimjam, cartoon network, boomerang)
    Dobre brytyjskie produkcje w 4 kanałach BBC (knowledge, lifestyle,
    enterteinment, cbeebies)
    Discovery channel, science, world; animal planet, travel
    Informacyjne: tvn24, polsat info, tvp info, tv biznes, superstacja
    Reżimowe oczywiście wszystkie TVP 1, 2, Info, TVPolonia , TVP KUltura, TVP sport
    Nie umiem ocenic atrakcyjnosci kanalow serialowych czy muzycznych bo sie nie
    znam wiec tylko wymienie:
    Serialowe: BBC entertainment, FoxLife, AXN, AXN crime, AXN Sci-FI, zone
    romantica
    Muzyczne: VH1 polska, VIVA polska, MTV polskie, 4fun.tv
    Oczywiscie jeszcze 4 garście chłamu od tv puls po mango i tele 5 i 6 kop chłamu
    z zagranicy.
    Czy dostaniesz tyle za niecale 60 zl w innej platformie? Czekam na to bo chetnie
    bym w koncu zmienil.
    Co do HD to również nie oceniam, nie interesujem nie to akurat
    Jak wspomniałem, jeśli idzie o mnie to ewidentnie nie ma konkurencji dla PC, ale
    zdaję sobie sprawę, że dla innego będzie on z kolei totalną nędzą. Mnie tam do
    gustu przypadł i nie był to wybór przypadkowy.

  • 32. Data: 2010-01-25 06:45:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Tym mnie nie przestraszysz. Nie mam nawet telewizora. Nie nęcą mnie
    > hadeszmade, nie podniecają mnie złote jacki. Jak se kupię CP, to będę go
    > oglądał na komputerze i tak. Zwłaszcza, że telewizory LCD i tak są gówno
    > warte i mają obraz rysowany kredkami świecowymi. Moje pytanie dotyczyło
    > oferty merytorycznej.

    no właśnie, bo dalej nie widzę co takiego tam może być.

    > Na TVNach jest jeszcze więcej reklam. Problem reklam to niestety znak
    > dzisiejszych czasów :( Tylko jak już je muszę cierpieć, to

    > No właśnie, dlatego wybieram CP, bo inne platformy nie dają polsatów. I
    > dlatego pytałem czy jest coś, co dają dla odmiany inne, a nie daje Polsat.

    jeżeli zależy Ci na tym kanale

    > Zupełnie mnie sport nie interesuje.

    > Tylko mnie interesuje merytoryczna zawartość, a nie cuda techniki.

    nie lepiej kupić sobie np sky star2 + czytnik + c+.
    poukładasz sobie kanały wg uznania, i nie musisz kombinować
    z podłączaniem dekodera do kompa

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 33. Data: 2010-01-25 07:02:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    srnietana pisze:

    > Najlepiej to dokładnie prześledź oferty wszystkich platform i się
    > zorientuj - po co pytać innych? Każdy ma inne preferencje.
    > Jak dla mnie cyfrowy polsat jest bezkonkurencyjny i bije resztę na głowę.

    :-)

    > Przykładowo za pakiet jaki by mi odpowiadał w cyfrze płaciłbym prawie 3
    > razy tyle co w polsacie (orientowałem się jakies 3 lata temu zatem teraz
    > dokladnie nie wiem ale podejrzewam ze tendencja jest zachowana)

    wybacz, ale sporo się zmieniło

> [...]
    > polsat futbol, espn, extreme)
    > z kanalow filmowych (Tv1000, kino polska, TCM, zone europa i wspomniany

    czyli sam chłam

> [...]
    > chłamu z zagranicy.
    > Czy dostaniesz tyle za niecale 60 zl w innej platformie?

    pewnie. n masz za 48, a c+ obecnie za podobną cene

    Czekam na to bo
> [...]
    > PC, ale zdaję sobie sprawę, że dla innego będzie on z kolei totalną
    > nędzą. Mnie tam do gustu przypadł i nie był to wybór przypadkowy.

    brak tylko polsatów, sport ma każdy operator ma swój.
    reszta jest prawie ta sama + kilka których tu nie ma

  • 34. Data: 2010-01-25 09:01:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 07:45, pawell32 pisze:
    > no właśnie, bo dalej nie widzę co takiego tam może być.

    No ja też nie widzę, dlatego nie wybiorę konkurencji, skoro mają mniej.
    Prawdaż?

    > jeżeli zależy Ci na tym kanale

    No skoro mogę mieć więcej niż mniej, to chyba byłbym dziwny wybierając
    mniej.

    > nie lepiej kupić sobie np sky star2 + czytnik + c+.

    Cokolwiek by to nie było :D Mówisz o jakiś darmowych FTA? No to też
    cenne, ale mi zależy także na kanałach które nie są FTA.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2010-01-25 09:04:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-24 23:22, srnietana pisze:
    > Oczywiscie jeszcze 4 garście chłamu od tv puls po mango i tele 5 i 6 kop
    > chłamu z zagranicy.

    Puls to chłam? Za moich czasów to była świetna telewizja familijna.
    Nawet Autostradę do Nieba nadawali, która jest nie do dostania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 36. Data: 2010-01-25 09:36:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > Prawdaż?

    > No skoro mogę mieć więcej niż mniej, to chyba byłbym dziwny wybierając

    popatrz dobrze, zobaczysz czy jest mniej czy więcej.
    aha, takich kanałów jak domo nie licz

    > Cokolwiek by to nie było :D Mówisz o jakiś darmowych FTA? No to też
    > cenne, ale mi zależy także na kanałach które nie są FTA.

    nie, to mozna mieć bez umowy

  • 37. Data: 2010-01-25 09:48:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > oglądał na komputerze i tak. Zwłaszcza, że telewizory LCD i tak są gówno
    > warte i mają obraz rysowany kredkami świecowymi. Moje pytanie dotyczyło

    pieprzysz try po trzy.
    naoglądałeś się polsatu na zwykłym dekoderze, więc się nie dziwie jakie
    masz zdanie o lcd.

  • 38. Data: 2010-01-25 10:03:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 10:36, pawell32 pisze:
    > popatrz dobrze, zobaczysz czy jest mniej czy więcej.

    No to pytałem, co takiego znajdę w n, czego nie ma w CP, bo niestety n
    nie ma strony www tylko jakąś fleszoprezentację i słabo umiem wyczaić
    ofertę.

    > nie, to mozna mieć bez umowy

    Niestety słowa nie rozumiem z tego, co piszesz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2010-01-25 10:09:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-25 10:48, pawell32 pisze:

    > pieprzysz try po trzy.
    > naoglądałeś się polsatu na zwykłym dekoderze, więc się nie dziwie jakie
    > masz zdanie o lcd.

    Nie na oglądałem się, bo jeszcze nie kupiłem.
    LCD przejrzałem w sklepie i wszystkie mają obraz żenuła. Moi rodzice
    mają Super Wypasiony Sony Cośtam z podłączoną Cyfrą Dodać i też mają
    obraz rysowany kredkami świecowymi. O ile się znam, to tak musi być, bo
    LCD ni cholery się nie skaluje, dlatego na kompie jeszcze jako tako
    wygląda, bo tam jest natywna rozdzielczość panelu, a telewizja w tej
    technologii będzie zawsze gorsza od CRT, bo jest sztucznie przeskalowywana.

    W każdym razie, nie podniecają mnie złote jacki i argument, że n jest
    lepsze, bo ma niby lepsze jakościowo dekodery, uważam za chybiony. Wciąż
    nie podałeś żadnego kanału (o killerkanale nie wspominając), który by
    przemawiał za N a przeciwko CP.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2010-01-25 10:17:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No to pytałem, co takiego znajdę w n, czego nie ma w CP, bo niestety n
    > nie ma strony www tylko jakąś fleszoprezentację i słabo umiem wyczaić
    > ofertę.

    nie rozumiem, nie masz flasha?

    > Niestety słowa nie rozumiem z tego, co piszesz.

    a co tu nie rozumiesz?
    do fta nie trzeba niczyjej zgody