    From: "srnietana" <d...@d...nu.ll>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: CyfrowyPolsat
    Date: Sun, 24 Jan 2010 23:22:46 +0100

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjd8jg$dsd$1@news.onet.pl...
    > Witam, kupilem wreszce cyfrowy TV i rozgladam się za przystepnym pakietem
    > cyfrowym. Zwróciłem uwagę na cyfr Polsat i pakiet familijny za 37,90 zł/mc. Co
    > o tym sadzicie. Obecnie mam UPC analog. Zależy mi na sporcie i popularnymi
    > programami, widzę, że ten pakiet to w sama raz dla mnie. Cyfra w UPC kosztuje
    > co najmniej 2x drożej. Oczywiście trzeba zainwestować w sprzęt. Doradzcie
    > proszę co brać i co na ten czas jest warte grzechu? Pozdrawiam

    Najlepiej to dokładnie prześledź oferty wszystkich platform i się zorientuj - po
    co pytać innych? Każdy ma inne preferencje.
    Jak dla mnie cyfrowy polsat jest bezkonkurencyjny i bije resztę na głowę.
    Przykładowo za pakiet jaki by mi odpowiadał w cyfrze płaciłbym prawie 3 razy
    tyle co w polsacie (orientowałem się jakies 3 lata temu zatem teraz dokladnie
    nie wiem ale podejrzewam ze tendencja jest zachowana)
    Jak dla mnie pakiet Familijny to malo, mam Familijny+Relax mix, co kosztuje z
    tego co widze w cenniku 57.80
    (place mniej ze wzgledu na promocję)
    Ile trzebaby zaplacic za podobny pakiet w cyfrze? 100 czy 150 zl?
    Bo tutaj mamy w cenie miedzy innymi:
    wszystkie polsaty, w tym polsat 1, 2, polsat info, meski, babski, filmowy, tv4
    kupa sportu (polsat sport, polsat sport extra, tvp sport, 2 eurosporty, polsat
    futbol, espn, extreme)
    z kanalow filmowych (Tv1000, kino polska, TCM, zone europa i wspomniany polsat
    film) - oczywiscie brak alekino
    wiekszosc tvn-ów (tvn, tvn7, turbo, style 24, meteo)
    dla dzieci - brak mini-mini ale, za to genialne dla małych dzieci BBC cbeebies,
    dla starszych Nickelodeon oraz inne, mnniej moim zdaniam ciekawe (disney
    channel, disney xd, jimjam, cartoon network, boomerang)
    Dobre brytyjskie produkcje w 4 kanałach BBC (knowledge, lifestyle,
    enterteinment, cbeebies)
    Discovery channel, science, world; animal planet, travel
    Informacyjne: tvn24, polsat info, tvp info, tv biznes, superstacja
    Reżimowe oczywiście wszystkie TVP 1, 2, Info, TVPolonia , TVP KUltura, TVP sport
    Nie umiem ocenic atrakcyjnosci kanalow serialowych czy muzycznych bo sie nie
    znam wiec tylko wymienie:
    Serialowe: BBC entertainment, FoxLife, AXN, AXN crime, AXN Sci-FI, zone
    romantica
    Muzyczne: VH1 polska, VIVA polska, MTV polskie, 4fun.tv
    Oczywiscie jeszcze 4 garście chłamu od tv puls po mango i tele 5 i 6 kop chłamu
    z zagranicy.
    Czy dostaniesz tyle za niecale 60 zl w innej platformie? Czekam na to bo chetnie
    bym w koncu zmienil.
    Co do HD to również nie oceniam, nie interesujem nie to akurat
    Jak wspomniałem, jeśli idzie o mnie to ewidentnie nie ma konkurencji dla PC, ale
    zdaję sobie sprawę, że dla innego będzie on z kolei totalną nędzą. Mnie tam do
    gustu przypadł i nie był to wybór przypadkowy.