eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaCyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2011-07-05 15:52:30
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    boxfish pisze:
    > W dniu 2011-07-03 13:05, Marek pisze:
    >
    >> Zadawoniłem do CP, rozmowa jak
    >> poprzednie ale tym razem konsultantka się uparła, że jednak trzy miesiące
    >> wypowiedzenia mie obowiązuję, bo chyba na przełomie roku 2010/2011 była
    >> zmian aregulaminu, w myśl której każa umowa przechodzi z koncem roku w
    >> nową, na czas określony jedengo roku. To do zaplaty duża kwota nie jest,
    >> ale jak to jest naprawdę, i przede wszystkom dlaczego raz mówią tak, a
    >> razx
    >> inaczej. jak się dotego ustawić ?
    >
    > Jeśli zmienili regulamin a ty się na to zgodziłeś (a najwyraźniej
    > zgodziłeś nie wypowiadając umowy w związku ze zmiana regulaminu) to ten
    > regulamin ciebie obowiązuje.
    >
    > niestety sporo osób nie traktuje poważnie korespondencji informującej o
    > zmianie regulaminu a często są tam ciekawostki.
    >
    Niby masz racje, ale co jeśli regulamin jest przejrzysty, napisany
    najednej stronie a4. następnie po 3 miesiacach przychodzi jednostronne
    zawiadomienie o zmianie regulaminu na 152 stronach? Wiem ze absurd, ale
    zgodny z prawem? Wystarczy nic nie zrobić aby go zaakceptować? lekka
    przesada!

    ToMasz


  • 12. Data: 2011-07-06 13:22:07
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-05 17:52, ToMasz pisze:
    (...)
    > Niby masz racje, ale co jeśli regulamin jest przejrzysty, napisany
    > najednej stronie a4. następnie po 3 miesiacach przychodzi jednostronne
    > zawiadomienie o zmianie regulaminu na 152 stronach? Wiem ze absurd, ale
    > zgodny z prawem? Wystarczy nic nie zrobić aby go zaakceptować? lekka
    > przesada!

    Bardzo interesujący temat.

    Ciekawe, czy miałoby jakąkolwiek moc prawną pisemne stwierdzenie
    abonenta, że nie akceptuje zmian w regulaminie i chce zachować
    dotychczasowy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.


  • 13. Data: 2011-07-06 13:31:58
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-06 15:22, Adam pisze:
    > W dniu 2011-07-05 17:52, ToMasz pisze:
    > (...)
    >> Niby masz racje, ale co jeśli regulamin jest przejrzysty, napisany
    >> najednej stronie a4. następnie po 3 miesiacach przychodzi jednostronne
    >> zawiadomienie o zmianie regulaminu na 152 stronach? Wiem ze absurd, ale
    >> zgodny z prawem? Wystarczy nic nie zrobić aby go zaakceptować? lekka
    >> przesada!
    >
    > Bardzo interesujący temat.

    Wręcz przeciwnie, nudny i regularnie powracający za przyczyną ludzi nie
    czytających korespondencji od operatorów.

    >
    > Ciekawe, czy miałoby jakąkolwiek moc prawną pisemne stwierdzenie
    > abonenta, że nie akceptuje zmian w regulaminie i chce zachować
    > dotychczasowy.

    Wątpię, zazwyczaj możesz zaakceptować zmiany regulaminu albo nie co jest
    jednoznaczne z rozwiązaniem umowy. W regulaminie (tym przed zmianą
    także) tez stoi zazwyczaj że operator ma prawo zmienic regulamin a ty
    możesz zmiany nie akceptować co skutkuje ... rozwiązaniem umowy.





  • 14. Data: 2011-07-06 18:01:04
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iv1nhv$l7b$2@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-07-05 17:52, ToMasz pisze:
    > (...)
    >> Niby masz racje, ale co jeśli regulamin jest przejrzysty, napisany
    >> najednej stronie a4. następnie po 3 miesiacach przychodzi jednostronne
    >> zawiadomienie o zmianie regulaminu na 152 stronach? Wiem ze absurd, ale
    >> zgodny z prawem? Wystarczy nic nie zrobić aby go zaakceptować? lekka
    >> przesada!
    >
    > Bardzo interesujący temat.
    >
    > Ciekawe, czy miałoby jakąkolwiek moc prawną pisemne stwierdzenie abonenta,
    > że nie akceptuje zmian w regulaminie i chce zachować dotychczasowy.

    Brak akceptacji = rezygnacja.


  • 15. Data: 2011-07-06 20:27:48
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Dnia 04-07-2011 o 22:56:03 boxfish <c...@g...pl> napisał(a):

    > W dniu 2011-07-03 21:34, ToMasz pisze:
    >
    >> ano tak ze Ty żadnej umowy nie podpisywałeś. Teroeretycznie mogą zmienić
    >> regulamin, ale na to też być musiał wyrazić zgodę.
    >
    > Wystarczy że nie zrobi nic a regulamin wchodzi w życie, jeśli ci
    > regulamin nie odpowiada to go należy wypowiedzieć. To że nie zrobił nic
    > było własnie formą akceptacji nowego regulaminu
    >
    >
    A co to takiego ten regulamin? Ustawa czy rozporządzenie ministra finansów.
    A może wyślijmy wszyscy naraz nowe regulaminy np ze rozwiązujemy umowę po
    3 dniach i jeszcze nam firma zapłaci po 1000 zł
    i jak nie akceptują naszego regulaminy to maja prawo rozwiązać łaskawie
    umowę.

    W ogóle nie wiem po co się przejmujecie, w życiu bym nie zapłacił jak mam
    umowę podpisaną i jest tam napisane, że miesiąc i z głowy, niech robią
    wniosek do sądu o 35 zł


  • 16. Data: 2011-07-07 07:26:38
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>


    >> ano tak ze Ty żadnej umowy nie podpisywałeś. Teroeretycznie mogą zmienić
    >> regulamin, ale na to też być musiał wyrazić zgodę.
    >
    > Wystarczy że nie zrobi nic a regulamin wchodzi w życie, jeśli ci
    > regulamin nie odpowiada to go należy wypowiedzieć. To że nie zrobił nic
    > było własnie formą akceptacji nowego regulaminu
    >
    >
    >A co to takiego ten regulamin? Ustawa czy rozporządzenie ministra finansów.
    >A może wyślijmy wszyscy naraz nowe regulaminy np ze rozwiązujemy umowę po
    >3 dniach i jeszcze nam firma zapłaci po 1000 zł
    >i jak nie akceptują naszego regulaminy to maja prawo rozwiązać łaskawie
    >umowę.

    To nie Ty im dostarczasz usługe, tylko oni Tobie i to nie oni przyszli do
    ciebie podpisać umowe tylko Ty do nich. Taka mała różnica która ustala
    zależności.


    >W ogóle nie wiem po co się przejmujecie, w życiu bym nie zapłacił jak mam
    >umowę podpisaną i jest tam napisane, że miesiąc i z głowy, niech robią
    >wniosek do sądu o 35 zł

    Ale oni się nie przejmują, jak już dojdzie do sprawy sądowej zapłacisz 35zł
    + koszty 10-20x większe. Ich stać na posyłanie swoich ludzi do sądu których
    w końcu i tak Ty opłacisz. ;)


  • 17. Data: 2011-07-07 20:17:23
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>


    >> W ogóle nie wiem po co się przejmujecie, w życiu bym nie zapłacił jak
    >> mam umowę podpisaną i jest tam napisane, że miesiąc i z głowy, niech
    >> robią wniosek do sądu o 35 zł
    >
    > Ale oni się nie przejmują, jak już dojdzie do sprawy sądowej zapłacisz
    > 35zł + koszty 10-20x większe. Ich stać na posyłanie swoich ludzi do sądu
    > których w końcu i tak Ty opłacisz. ;)

    Mam pytanie czy ktoś osobiście zna taką osobę która była wzywana do sądu
    ponieważ wypowiedział umowę wg podpisanej umowy.
    A dostawca w miedzy czasie zmieniał coś co nazywa regulaminem (to nie jest
    przecież żadne prawo) i próbuje szantażem zmusić to kupowania
    niepotrzebnej i niezamówionej usług lub wypowiedzianej wg pierwotnych
    ustaleń.

    Tylko straszą dodatkowymi kosztami,a ludzie się boja i płacą 30 , 100, 500
    bo to przecież mniej niż po dodatkowych kosztach.
    Osobiście miałem kilka takich małych spięć i po beznadziejnej wymianie
    listów i telefonów ostatecznie prosiłem o wniesienie pozwu do sądu. I nie
    jest to prawda że prawnicy pracują za darmo a na końcu tak my za to
    zapłacimy bo sprawy generują koszty a sądy pracują jak pracują.

    A umowa to umowa i zawierają ją dwie strony i w normalnych warunkach
    zmiany nie są zarezerwowane tylko dla korporacji, bo istotne moga być nie
    tylko zmiany programowe czy parametry usługi ale również sytuacja jak
    zwyczajne niezadowolenie z wykonywanych usług. Bo jak przyjdzie do mnie
    budowlaniec który opowiada że zrobi złote kanały a są zlepione z g... to
    mu podziękuje. Albo sytuacja w której skończy mi się kasa i powiem robimy
    przerwę bo muszę się trochę odrobić.

    Czy ktoś się zastanawiał dlaczego za bilet do kina płacimy przed usługa a
    fryzjerowi płacimy po?
    Ale i tak nie ma co narzekać bo kina jeszcze nie robią promocji jak w Pay
    TV czy TeleComy.
    Promocje na usługi to największe zło i powinny być zakazane.


  • 18. Data: 2011-07-08 07:51:23
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    >> W ogóle nie wiem po co się przejmujecie, w życiu bym nie zapłacił jak
    >> mam umowę podpisaną i jest tam napisane, że miesiąc i z głowy, niech
    >> robią wniosek do sądu o 35 zł
    >
    > Ale oni się nie przejmują, jak już dojdzie do sprawy sądowej zapłacisz
    > 35zł + koszty 10-20x większe. Ich stać na posyłanie swoich ludzi do sądu
    > których w końcu i tak Ty opłacisz. ;)

    >Mam pytanie czy ktoś osobiście zna taką osobę która była wzywana do sądu
    >ponieważ wypowiedział umowę wg podpisanej umowy.
    >A dostawca w miedzy czasie zmieniał coś co nazywa regulaminem (to nie jest
    >przecież żadne prawo) i próbuje szantażem zmusić to kupowania
    >niepotrzebnej i niezamówionej usług lub wypowiedzianej wg pierwotnych
    >ustaleń.

    Po co sąd większość ludzi wystarczy postraszyć KRUKIEM który żywi się
    procentem od tego co wyszarpie i pracuje 'za darmo'. Nikt nikogo do niczego
    nie zmusza, większość ludzi wręcz cieszy się ze zmian w regulaminach bo mogą
    zerwać umowe i podpisać nową często korzystniejszą od tej co mają.


  • 19. Data: 2011-07-17 11:51:47
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 05 Jul 2011 17:52:30 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >Wystarczy nic nie zrobić aby go zaakceptować?

    Dokładnie. Jakbyś przeczytał te 152 strony, to byś wiedział. Ba,
    wystarczyło przeczytać tylko stronę 152., tam jest taka klauzula o
    możliwości wypowiedzenia i co się dzieje, gdy nie zaakceptujesz nowego
    regulaminu.
    A jak klienci są upierdliwi i za bardzo zawracają głowę infolinii to:
    http://www.pixhost.org/show/1065/8109148_imag0002.jp
    g


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280


  • 20. Data: 2011-07-17 17:31:05
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - wypowiedzenie umowy i zmienne interpretacje z infolinii.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0gi52755967tm230ftka0j4t894m3cfq40@4ax.com...
    > On Tue, 05 Jul 2011 17:52:30 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    >
    >>Wystarczy nic nie zrobić aby go zaakceptować?
    >
    > Dokładnie. Jakbyś przeczytał te 152 strony, to byś wiedział. Ba,
    > wystarczyło przeczytać tylko stronę 152., tam jest taka klauzula o
    > możliwości wypowiedzenia i co się dzieje, gdy nie zaakceptujesz nowego
    > regulaminu.

    Czy procedura jego wprowadzania jest inna, niż wszystkich innych regulaminów
    u operatorów, nadawców itd?
    No bo jak nie, to o co ten szum?
    Że trzeba raz coś przeczytać, żeby posiąść wiedzę?
    Tak ten świat jest urządzony.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: