  • 31. Data: 2011-04-10 14:16:24
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - pytania
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-04-10 16:15, pawell32 pisze:

    > widzę, że dalej nie rozumiesz.

    Niby czego nie rozumiem?
    Czy ty naprawdę nie zrozumiesz że nie jesteś posiadaczem jedynej prawdy?

  • 32. Data: 2011-04-10 14:19:50
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-04-10 16:16, Padre pisze:

    > Niby czego nie rozumiem?
    > Czy ty naprawdę nie zrozumiesz że nie jesteś posiadaczem jedynej prawdy?

    Brniesz wyłącznie w bezpodstawne udowodnienie mi że popełniłem błąd
    głównie dla tego że nie zgadza się on z Twoją linia myślenia.

  • 33. Data: 2011-04-10 14:20:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.04.2011 15:57, Padre pisze:

    > Choćby dla tego żeby wydać mniej pieniędzy jeśli droższa alternatywa w
    > postaci własnego dekodera za 1500zł jest dla kogoś zbędna,

    to też prawda, lepiej mieć malucha niż jeździć autobusem -
    to taka ironia.

    > Dla udowodnienia tego że dekoder Polsatu to badziew masz jedyny
    > argument, że jego posiadacz to z pewnością ignorant o niesprecyzowanych
    > oczekiwaniach.

    mój argument jest taki, iż widziałem go. zanam też inne, dlatego
    mam prawo porównać.
    najważniejsze, że Tobie odpowiada.

    p.s.
    cyfra też kupiła sagemcom`a (nie pvr) i też uważam to za poważny błąd

  • 34. Data: 2011-04-10 14:25:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > Dla udowodnienia tego że dekoder Polsatu to badziew masz jedyny
    > argument, że jego posiadacz to z pewnością ignorant o niesprecyzowanych

    widziałem ten dekoder i znam inne, stąd ma opinia.
    dlatego w TYM PRZYPADKU wolałbym wydać kase na INNY.

  • 35. Data: 2011-04-10 14:32:20
    Od: Padre <P...@n...net>

    > widziałem ten dekoder i znam inne, stąd ma opinia.
    > dlatego w TYM PRZYPADKU wolałbym wydać kase na INNY.

    A ja pisałem o tym, że inne wychodzą dużo drożej a ten wbrew Twojej
    opinii dobrze nadaje się do tego do czego się go dzierżawi choćby dla
    tego, że wbrew temu co sugerowałeś, można mieć na nim własne listy a na
    nich programy w dowolnej kolejności.

  • 36. Data: 2011-04-10 14:35:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.04.2011 16:32, Padre pisze:
> [...]
    > opinii dobrze nadaje się do tego do czego się go dzierżawi choćby dla
    > tego, że wbrew temu co sugerowałeś, można mieć na nim własne listy a na

    ale już Ci odpowiedziałem - najważnejsze, że jesteś z niego zadowolony.

  • 37. Data: 2011-04-10 16:55:54
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-04-10 16:35, pawell32 pisze:

    > ale już Ci odpowiedziałem - najważnejsze, że jesteś z niego zadowolony.

    No i jak zabrakło argumentów to sprowadziłeś wątek do ironii.

  • 38. Data: 2011-04-10 17:03:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > No i jak zabrakło argumentów to sprowadziłeś wątek do ironii.

    nie, tylko nie chce mi się z Tobą gadać

  • 39. Data: 2011-04-10 18:53:04
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-04-10 19:03, pawell32 pisze:

    > nie, tylko nie chce mi się z Tobą gadać

    To trzeba było zrezygnować se swoich wątpliwego sensu komentarzy wcześniej.