  • 1. Data: 2014-02-12 13:57:59
    Temat: Cyfrowy Polsat
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Dostałem w spadku tuner Echostar 717. Nie mogę się doprosić o odblokowanie
    tunera. Czy ktoś bp. UKE, Federacja konsumentów mógłby ich kopnąć w dupę,
    aby nie stosowali takich praktyk? Jeśli nie mają roszczeń finansowych, umowa
    się skończyła, tuner przeszedł na moją własność to powinni z automatu trwale
    go odblokować. Po kiego h... im moje dane osobowe i PESEL?

    Pzdr

  • 2. Data: 2014-02-12 15:29:37
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 lutego 2014 13:57:59 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:
    >Po kiego h... im moje dane osobowe i PESEL?
    Może własnie po to żeby zweryfikować czy faktycznie umowa sie skończyła a tuner
    przeszedł na Twoją własność?

  • 3. Data: 2014-02-12 22:29:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.02.2014 15:29, Kris pisze:
    > Może własnie po to żeby zweryfikować czy faktycznie umowa sie skończyła a tuner
    przeszedł na Twoją własność?

    a może wystarczy numer dekodera lub karty?
    pytają o pesel następnego posiadacza niby celem sprawdzenia, a
    sami wykorzystają w innych celach.

  • 4. Data: 2014-02-13 02:03:18
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał:

    Może własnie po to żeby zweryfikować czy faktycznie umowa sie skończyła a
    tuner przeszedł na Twoją własność?

    Do tego mają stan konta podczas trwania umowy. Czytaj uważnie i ze
    zrozumieniem. Cytuję:

    "Jeśli nie mają roszczeń finansowych, umowa się skończyła, tuner przeszedł
    na moją własność."

    Jeśli nie mają roszczeń finansowych. W przeciwnym razie tuner nie przechodzi
    na własność użytkownika. Jeśli te warunki zostały spełnione to mogę tuner
    sprzedać, podarować komukolwiek, a ich psim obowiązkiem jest go odblokować
    na podstawie numeru tunera i karty. Do tego jest im potrzene moje imię,
    nazwisko, adres i PESEL, lub NIP???

    Pzdr

  • 5. Data: 2014-02-13 08:36:58
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał:

    > Może własnie po to żeby zweryfikować czy faktycznie umowa sie skończyła a
    tuner przeszedł na Twoją własność?

    Jak sprawdzić wqersje oprogramowania?

    Pzdr