  • Data: 2009-07-26 15:09:25
    Temat: Re: Cyfrowa antycypacja
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Znalazłem ciekawostkę - artykuł z foto z roku 1984 traktujący o
    > przyszłości fotografii cyfrowej jako remedium na... problemy z
    > zaopatrzeniem w odczynniki (jak we wszystko w prl). Paradoksalnie,
    > znów jest to problem choć przyczyna jest zupełnie inna.
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/artykul.pn

    He, he... Tekst Burzyńskiego bez "osłabiacza Farmera" chyba by się
    nie liczył... ;-) Uczyłem się kiedyś z jego książek, do dziś pozostały
    mi niektóre skrzywienia... :))

    A co do tego typu tekstów - proszę sobie uświadomić, że jak
    wszystko, co się ukazywało w I. obiegu prlu bylo to i tak jeszcze
    ocenzurowane, zautocenzurowane przez autora i upiększone... :)

    BTW: Dzięki za repro!

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]