  • 21. Data: 2010-11-29 07:22:46
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-11-27 12:58, boxfish pisze:

    > to nie płać, weź niższy pakiet, ktoś cię zmusza ? czemu nie idziesz do
    > enki, zapłacisz 48 zeta ... ?

    Może interesuję go coś, czego N-ka nie zapewni :)

  • 22. Data: 2010-11-29 08:27:12
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Może interesuję go coś, czego N-ka nie zapewni :)

    Ta telewizja, która zapewni możliwość wyboru pojedynczych kanałów a nie
    całych pakietów - wygra ze wszystkimi innymi. No chyba że zrobi to za chore
    pieniądze.
    Mnie nie interesuje dodawanie programów, których i tak nie mam czasu
    oglądać. Gadanie pani z infolinii że dołożą mi w gratisie coś, czego jeszcze
    nie mam i że będę miał miliony programów których i tak nie obejrzę - wali
    mnie to.
    Niech zostawią te, które oglądam, obniżą cenę o 60% i jest lux, będę more
    than happy!

  • 23. Data: 2010-11-29 08:45:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > W takim sensie, że regulamin bądź umowa gwarantuje jej obecność w
    > pakiecie?

    W takim sensie, że jej brak, stanowi istotną zmianę nadawanej treści.

  • 24. Data: 2010-11-29 09:13:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-29 09:45, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > W takim sensie, że jej brak, stanowi istotną zmianę nadawanej treści.

    Mniej więcej tak samo jak brak Kevina w te święta na Polsacie ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 25. Data: 2010-11-29 09:19:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-11-29 09:45, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Mniej więcej tak samo jak brak Kevina w te święta na Polsacie ;)

    Jeśli dla Ciebie coś nie jest istotne, to nie masz prawa do rozwiązania
    umowy z tego powodu - proste.
    Ale Twój punkt widzenia jest zupełnie nieistotny, dla sytuacji innych
    abonentów.
    Wielu ludzi ma Cyfrę właśnie dlatego, że to jedyna droga do transmisji z
    polskiej Ekstraklasy, więc ich brak daje im takie prawo.

    Jak Canal+ przegra tą batalię to podziękuję im za współpracę dokładnie w
    ostatnim dniu sezonu, czyli z dniem 30 czerwca.
    Zapewne będzie to zjawisko masowe.

  • 26. Data: 2010-11-29 11:45:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > W takim sensie, że jej brak, stanowi istotną zmianę nadawanej treści.

    Ale obecności tych treści nikt nigdzie nie zagwarantował. Ergo, brak
    formalnych podstaw do rozwiązania umowy z winy operatora. Tak samo jak z
    braku "Stawki większej niż życie" w Kino Polska

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 27. Data: 2010-11-29 12:07:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W wiadomości
    t.pl

    > Ale obecności tych treści nikt nigdzie nie zagwarantował.

    Nie musiał.
    Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwiązania umowy z mocy prawa.

  • 28. Data: 2010-11-29 12:16:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > Ale obecności tych treści nikt nigdzie nie zagwarantował.

    Żebyś nie miał złudzeń:
    http://finanse.wp.pl/kat,1342,title,UOKiK-ukaral-Cyf
    rowy-Polsat,wid,11854915,wiadomosc.html?ticaid=1b546

    "Po przeprowadzeniu postępowania UOKiK zakwestionował jeden z warunków
    regulaminu, mówiący o tym, że w przypadku zaistnienia zdarzeń niezależnych
    od Cyfrowego Polsatu, uznawanych za siłę wyższą, w szczególności o
    charakterze prawnym, technicznym lub ekonomicznym, Cyfrowy Polsat zastrzega
    sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie liczby lub rodzajów programów
    telewizyjnych lub radiowych. Zadaniem operatora nie stanowi to zmiany umowy,
    jak również regulaminu.

    W opinii Urzędu takie postanowienie jest niedozwolone, bowiem daje
    operatorowi możliwość zmiany istotnych warunków świadczenia np. liczby lub
    rodzaju programów dostępnych w ramach poszczególnych pakietów - bez
    konieczności zmiany umowy z abonentem. Jednocześnie pozbawia konsumenta
    prawa do odstąpienia od umowy. Zdaniem Urzędu każda istotna zmiana warunków
    świadczenia usługi powinna powodować zmianę umowy, tym samym stwarzać
    konsumentom możliwość odstąpienia od niej. "

    Ostatnie zdanie wyjaśnia wszystko.
    No chyba, że chciałbyś kwestionować sam fakt, że taka zmiana może być dla
    abonenta istotna.
    Ale jest to sprawa na tyle jasna, że wchodzenie w polemikę byłoby po prostu
    śmieszne.

    Dla kogoś kto Cyfrę kupił właśnie dla polskiej ligi, to jest najbardziej
    istotny warunek świadczenia usługi.

  • 29. Data: 2010-11-29 12:18:43
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie musiał.
    > Istotna zmiana warunków jest powodem do rozwiązania umowy z mocy prawa.

    No stwierdzenie nawet jak na Konia dość odważne...

  • 30. Data: 2010-11-29 12:25:36
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dla kogoś kto Cyfrę kupił właśnie dla polskiej ligi, to jest najbardziej
    > istotny warunek świadczenia usługi.

    Wypada nam w takim razie tylko czekać, aż C+ straci prawa do polskiej ligi a
    Konio pójdzie do sądu zrywać umowę.

    W ten sam sposób możesz zerwać umowę bo Eurosport przestał rok temu nadawać
    transmisje z MotoGP a zamiast tego wstawił Superbike.
    Gdyby był kanał pod tytułem "Liga Polska W Piłke Kopaną" i nagle ten kanał
    został zastąpiony kanałem "Liga Ukraińska W Piłkę Kopaną" to rozumiem. A C+
    sport będzie, i dyskusja o jego zawartości jest taką samą dyskusją jak
    wspomniana "Stawka większa...." w Kino Polska.