  • 11. Data: 2010-11-27 17:20:04
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/icrea7$hhr$1@inews.ga
    zeta.pl
    *boxfish* napisał(-a):

    > Możesz podać cenę "niewiele wyższą" dostępnego na rynku dekodera z
    > podwójną głowicą i dyskiem ?

    A dokładniej dwie głowice DVB-S2, jedna DVB-T i dysk ;) Tyle to już
    chyba tylko Dreambox za pieniądze znaaacznie wyższe

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2010-11-27 19:27:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    zeta.pl

    > A dokładniej dwie głowice DVB-S2, jedna DVB-T i dysk ;)

    Zobacz gdzie w moim poście, jest mowa o takim samym dekoderze.

  • 13. Data: 2010-11-27 20:59:17
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-27 20:27, Cavallino pisze:

    > Zobacz gdzie w moim poście, jest mowa o takim samym dekoderze.

    a czyli chodziło ci wyłącznie o to że będzie własny, rozumiem

  • 14. Data: 2010-11-27 21:49:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Zobacz gdzie w moim poście, jest mowa o takim samym dekoderze.

    Nigdzie. Ale sugerujesz, że za niewiele większe pieniądze można kupić
    swój. I to jest prawda, ale będzie to szrot, który nie będzie miał
    porównywalnych możliwości z tym za którego najem trzeba w ciągu umowy
    zapłacić ca. 300zł

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2010-11-28 18:53:53
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > to nie płać, weź niższy pakiet, ktoś cię zmusza ? czemu nie idziesz do
    > enki, zapłacisz 48 zeta ... ?

    Jak będę miał ochotę to pójdę, oczywiście że tak. Mierzi mnie to że po nastu
    latach ktoś proponuje mi w "promocji" mniej, niż nowemu abonentowi.

  • 16. Data: 2010-11-28 19:00:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 28.11.2010 19:53, CeSaR pisze:

    > Jak będę miał ochotę to pójdę, oczywiście że tak. Mierzi mnie to że po nastu
    > latach ktoś proponuje mi w "promocji" mniej, niż nowemu abonentowi.

    nie tylko Tobie.
    kilku moim znajomym to samo proponowali.
    coś mi się wydaje, że to ma pokrycie kosztów nowego systemu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 17. Data: 2010-11-28 19:45:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie tylko Tobie.
    > kilku moim znajomym to samo proponowali.
    > coś mi się wydaje, że to ma pokrycie kosztów nowego systemu.

    Albo Cyfra liczy się z dużym odpływem klientów, bo przetarg na polską ligę w
    trakcie i może przegrać.
    A to byłby argument za rozwiązaniem umowy z winy operatora.
    Wygrają, to dadzą promocje.

  • 18. Data: 2010-11-28 21:09:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Albo Cyfra liczy się z dużym odpływem klientów, bo przetarg na polską
    > ligę w trakcie i może przegrać.
    > A to byłby argument za rozwiązaniem umowy z winy operatora.

    A liga jest zawarta gdzieś w regulaminie/umowie??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2010-11-28 23:23:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W wiadomości
    t.pl

    > A liga jest zawarta gdzieś w regulaminie/umowie??

    Stanowi faktyczną zawartość pakietu.

  • 20. Data: 2010-11-29 06:03:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Stanowi faktyczną zawartość pakietu.

    W takim sensie, że regulamin bądź umowa gwarantuje jej obecność w
    pakiecie?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675