  • Data: 2011-04-06 06:44:14
    Temat: Re: Cyfra na karte?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-05 19:28, Prius pisze:
    > Zastanawiam sie nad jakas telewizja.
    > Nie interesuja mnie kanaly hd czy filmowe. Szukam dokumentu, filmow
    > podrozniczych ....

    no to tu poza palette nich nie znajdziesz.
    to pakiet podstawowy.

    > Wybor padl na cyfre na karte:
    > http://cyfraplus.pl/oferta/cyfra__na_karte.html
    > Z tego co widze za 175 zl mam 6 mies. ogladania.
    >
    > Poniewaz pare lat temu mialem canal+ zostala mi antena/talez i kable.
    > I teraz moje pytania:
    > czy 175 to cala oplata za korzystanie?

    jak masz dekoder to tak

    > czy moge do tego dokupic jakis pvr tak aby sobie nagrywac programy gdy
    > nie mam czasu ich ogladac?

    oczywiście. np. ferguson czy opticum ze slotem na karte

    > jaki byscie polecili pvr np. z allegro albo gdz pvr nie da sie podlaczyc
    > dekoder (Mediaguard)

    co zależy czego oczekujesz, może być ariva, która jest pvr ready
    czyli nagrywa na zewn. dysku (usb), podobnie opticum (np. 7300).
    ariva TT ma miejsce na dysk wewnątrz i dwie głowice.
    mnie osobiście te tanie arivy nieco irytują bo są trochę za wolne.
    z ferdków do c+ najbardziej polecam stary model HF8800 lub HF899,
    różnią się tylko wyświetlaczem, też są pvr ready ale są stabilniejsze.
    cena na allegro ok 400 zł.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux