  • 1. Data: 2011-12-12 09:07:35
    Temat: Cyfra Plus - pytania
    Od: "Jarmin" <B...@w...pl>

    Pare lat temu mialem analogowy canal plus. Zostala po tym antena na dachu i
    kabel.
    W tej chwili zastanawiam sie nad zakupem cyfry plus.
    Czy ta antena bedzie dzialac? Co z kanalami HD (ponoc do tego potrzeba
    jakiegos lepszego kabla - a ja mam stary taki jaki instalowano dla
    analogowych programow).
    Czy sa jakies sposoby na tanszy zakup cyfry w pakiecie?
    Teraz widzialem jakies promocje: tv za darmo, 3 miesiace gratis dla osoby,
    ktora ma umowe z inna platforma, moze da sie gdzies przejac cyfre plus tak
    jak to sie robi z abonamentem w telefonii komorkowej?
    Jak wyglada procedura sprawdzenia, ze ma sie inna platforme cyfrowa - tak
    aby otrzymac 3 mies. gratis? Robi to sprzedawca na miejscu? Wystarczy
    faktura? xero?

  • 2. Data: 2011-12-12 09:20:10
    Temat: Re: Cyfra Plus - pytania
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Pare lat temu mialem analogowy canal plus. Zostala po tym
    > antena na dachu i
    > kabel. Czy ta antena bedzie dzialac?

    To chyba parenaście lat temu ;-). Raczej wymień bo to może
    być już złom... Na 99% trzeba będzie wchodzić poprawić
    ustawienie, to już lepiej wyłożyć kilkadziesiąt złotych i
    mieć świety spokój :-)

    > Teraz widzialem jakies promocje: tv za darmo,

    Jak policzysz to zobaczysz że to żart ;-). Ale niestety
    sporo ludzi nabiera się na to... Biorąc TV nie możesz
    korzystać z promocyjnego abonamentu. Biorąc pod uwagę że ta
    "promocja" dotyczy tylko najdroższych pakietów różnica jest
    znaczna. Przez cały okres trwania umowy wychodzi mniej
    więcej na zero (może nawet na minus), a telewizor jest
    raczej żartobliwy :-)

    > 3 miesiace gratis dla osoby, ktora ma umowe z inna
    > platforma. ... Jak wyglada procedura sprawdzenia, ze ma
    > sie inna platforme cyfrowa - tak aby otrzymac 3 mies.
    > gratis?

    Zapewne musisz przedstawić 3 ostatnie, opłacone rachunki.
    Tak jak u operatorów telefonii.

  • 3. Data: 2011-12-12 10:18:18
    Od: Maciej Bębenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-12-12 10:20, Robert_J pisze:

    > To chyba parenaście lat temu ;-). Raczej wymień bo to może być już
    > złom... Na 99% trzeba będzie wchodzić poprawić ustawienie, to już lepiej
    > wyłożyć kilkadziesiąt złotych i mieć świety spokój :-)

    Canal Plus działał z nadajników naziemnych, Cyfra Plus z satelity.
    odpowiedź nasuwa się sama :-)

  • 4. Data: 2011-12-12 10:44:36
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-12-12 11:18, Maciej Bębenek pisze:

    > Canal Plus działał z nadajników naziemnych, Cyfra Plus z satelity.
    > odpowiedź nasuwa się sama :-)

    Z satelity też szło.
    Czasy Borg TV itd. :)

  • 5. Data: 2011-12-12 15:37:29
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Czy ta antena bedzie dzialac? Co z kanalami HD (ponoc do tego potrzeba
    > jakiegos lepszego kabla - a ja mam stary taki jaki instalowano dla

    podłącz i sprawdź. jak był dobrze zamontowane powinno działać
    ostatecznie czasę i konwerter dokupisz za 5-8 dyszek
    co do ceny zależy jaki pakiet ale ostatnio sprawdzałem rodzicom start plus
    za 43 zł. kupując przez neta dostawało się HBO gratis
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2011-12-12 21:01:01
    Od: "Jarmin" <B...@w...pl>

    troche pomieszalem. Oczywiscie dekoder, talerz, instalacja byla od Cyfry+.
    Dekoder dawno oddany, a na dachu wciaz talerz od Cyfry.