  • 31. Data: 2009-01-25 00:22:08
    Temat: Re: Cyfra+ HB2 + LCD = padaczka kompletna.
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie nie.
    > 14 dni ale od zmiany regulaminu, który byłby na Twoją niekorzyść.
    > Inny ich zdaniem nie stanowi podstawy do rozwiązania bez kary.

    Ich regulamin świadczenia usług zawiera wpis o dowolnej zmianie
    Zmiana to zmiana.

    Dziwne.

  • 32. Data: 2009-01-25 11:44:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ich regulamin świadczenia usług zawiera wpis o dowolnej zmianie

    Nieprawda.
    Ich regulamin dokładnie określa JAKA zmiana uprawnia do rozwiązania umowy
    bez kar.
    I nie jest to każda zmiana.

    > Dziwne.

    Ale tak jest.
    Powiedz sam, szarpałbyś się o 100 zł po sądach?

    Bo ja nawet jakbym ze dwa razy musiał pojechać do tego sądu, to i tak straty
    byłyby już większe.
    A zwycięstwo wcale nie było pewne - sam czytałem regulamin który ograniczał
    prawo klienta do rozwiązania umowy bez kar.

  • 33. Data: 2009-01-25 13:00:58
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

> [...]
    > I nie jest to każda zmiana.

    > Ale tak jest.
    > Powiedz sam, szarpałbyś się o 100 zł po sądach?

    Zaraz, zaraz ... to ONI MUSIELIBY SIĘ SZARPAĆ O 100 zł
    które leży w TWOJEJ KIESZENI ... bez wyroku sądowego długu
    żadnego mieć nie będziesz.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 34. Data: 2009-01-25 13:06:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości news:

    > Zaraz, zaraz ... to ONI MUSIELIBY SIĘ SZARPAĆ O 100 zł
    > które leży w TWOJEJ KIESZENI ... bez wyroku sądowego długu
    > żadnego mieć nie będziesz.

    Masz rację.
    Tyle że znasz Cyfrę+ i wiesz że by się szarpali.
    W ten czy w inny sposób.

    P.S.
    Obecna sytuacja jednak jest nieco inna.
    To o czym pisałem, we wrześniu to była zmiana W regulaminie, teraz jest
    zmiana CAŁEGO regulaminu.
    Może to być inna sytuacja, może teraz będzie łatwiej zrezygnować.
    No bo raczej nie są w stanie udowodnić że zmiana regulaminu NIE JEST zmianą
    regulaminu.
    A takie były zapisy, że zmiany na korzyść klienta nie stanowią zmiany umowy
    lub regulaminu i to na nich się opierali odmawiając mi wypowiedzenia
    natychmiastowego.

  • 35. Data: 2009-01-25 14:06:52
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > A takie były zapisy, że zmiany na korzyść klienta nie stanowią zmiany
    > umowy lub regulaminu i to na nich się opierali odmawiając mi wypowiedzenia

    przeczytajcie regulamin i przestancie pisac bzdury. Jest paragraf ze klient
    moze nie zaakceptowac nowego regulaminu i tyle. Nie chodzi o modyfikacje
    pakietow ktore nie sa zmiana regulaminu. Zmiana regulaminu nastapila wiec
    kto chce moze wyslac wypowiedzenie i bedzie ono skuteczne. Nie ma sie co
    wiecej na ten temat rozwodzic

  • 36. Data: 2009-01-25 14:57:48
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    sensei <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > kto chce moze wyslac wypowiedzenie i bedzie ono skuteczne. Nie ma sie co

    W związku z modyfikacją oferty programowej w pakietach też masz prawo do
    wypowiedzenia umowy
    tyle, że w okresie 3 miesięcy od daty zmiany oferty programowej.
    (art 7 paragraf 1 nowego regulaminu)

  • 37. Data: 2009-01-25 15:09:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > modyfikacje pakietow ktore nie sa zmiana regulaminu. Zmiana regulaminu
    > nastapila wiec kto chce moze wyslac wypowiedzenie i bedzie ono skuteczne.

    No właśnie to powyżej napisałem, nie wiem na co odpowiadasz, że tego nie
    zauważyłeś.
    Inaczej - wycofałem się ze stanowiska że nie można.

  • 38. Data: 2009-01-25 15:10:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > wypowiedzenia umowy
    > tyle, że w okresie 3 miesięcy od daty zmiany oferty programowej.

    Pod warunkiem że modyfikacją było odjęcie, a nie dodanie kanału.

  • 39. Data: 2009-01-25 15:50:34
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Pod warunkiem że modyfikacją było odjęcie, a nie dodanie kanału.

    Bzdura.

    Przeczytałeś ten paragraf w ogóle?
    Kazda zmiana czy to na plus czy to na minus skutkuje prawem abonenta do jej
    wypowiedzenia.

    http://www.cyfraplus.pl/upload/regulamin/2009/200901
    /REGULAMIN_UMOWY_O_ABONAMENT.pdf

    Żebyś już nie musiał szukać ;-)

    Dlatego wprowadzili pakiety z + (dodatkowe kanały) w cyfrze i ich zmiana była
    dobrowolna.

    --
    gs

  • 40. Data: 2009-01-25 16:22:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura.

    Niestety nie.
    Choć też bym chciał żeby tak było.

    > Przeczytałeś ten paragraf w ogóle?

    Jak tak, a Ty?
    Bo jakoś tego nie widać.
    Zapis o którym mowa brzmi dokładnie tak:

    "Artykuł 15.

    § 2. Wprowadzenie przez Operatora CYFRY+ nowego, dodatkowego Programu,
    nowego Pakietu lub
    Opcji, jak też obniżenie należności wynikających z Umowy, w tym Opłaty
    Abonamentowej i/lub
    Czynszu Najmu nie stanowi zmiany Umowy lub Regulaminu uprawniającej Abonenta
    do
    wcześniejszego, niż to wynika z treści Umowy i Regulaminu, rozwiązania
    Umowy."

    > Kazda zmiana czy to na plus czy to na minus skutkuje prawem abonenta do
    > jej wypowiedzenia.

    Widzisz, że to co piszesz jest jawnie sprzeczne z tym co sobie zapisali w
    regulaminie?