  • 11. Data: 2009-07-22 07:41:42
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Uzytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:h459d9$pqj$1@news.onet.pl...
    /..../
    > Szkoda ze na wytrysku. Niby zwinniejszy ale dzwiek juz nie ten.
    kuczu
    tak baj de wej do którego byly bez ftrysku ? co bym wiedzial czego szukac
    pozdroo
    huck

  • 12. Data: 2009-07-22 08:17:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    huck pisze:

    > tak baj de wej do którego byly bez ftrysku ? co bym wiedzial czego szukac

    Sporciaki ? Gaznik montowano do 2006 roku. Potem wszedl definitywnie
    wytrysk. W duzych to juz nie ma reguly. Niby od 2004 jest wtrysk ale
    mialem u siebie Dyne 2005 z USA na gazniku. Z drugiej strony dressery
    Electra i RoadKing mialy juz wtrysk od 1996 roku. Ale nie wszystkie.
    Widzialem RoadKinga '04 na gazniku. Jednak wszystkie BT od 2006 maja juz
    wtrysk obligatoryjnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-07-22 08:43:54
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

> [...]
    > Electra i RoadKing mialy juz wtrysk od 1996 roku. Ale nie wszystkie.
    > Widzialem RoadKinga '04 na gazniku. Jednak wszystkie BT od 2006 maja juz

    Co znaczy BT? Bo gugle mowi ze british telekom. Nie czepiam sie, chcialbym
    wiedziec.

    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-07-22 08:49:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Co znaczy BT? Bo gugle mowi ze british telekom. Nie czepiam sie,
    > chcialbym wiedziec.

    Big Twin. Czyli to co wieksze od Sportstera i nie jest V-Rodem :)

  • 15. Data: 2009-07-22 18:54:11
    Temat: Re: Cwale sie- kupilem sportster'a - OT
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

> [...]
    > Electra i RoadKing mialy juz wtrysk od 1996 roku. Ale nie wszystkie.
    > Widzialem RoadKinga '04 na gazniku. Jednak wszystkie BT od 2006 maja juz

    Kucz, a tak mnie cos do glowy przyszlo ostatnio, jakby chciec zamienic
    wtryskowy motocykl na gaznikowy, nie hd, ale jakas japonie/bmw, dla
    uproszczenia dwugarkowy motor, sa jakies gotowe rozwiazania, czy
    trzebaby szczepic z czegos produkowanego kiedys? Mam na mysli, czy mozna
    kupic jakies sensowne baterie dwugaznikowych mikuni czy keihinow,
    wsadzic zamiast wtrysku i wyjebac polowe obwodow komputera? Costam musi
    zostac, zeby zegray nadal dzialaly, ale zeby nie sterowal silnikiem.
    K.14.

  • 16. Data: 2009-07-22 19:15:07
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 7/22/09 8:22 AM, Kuczu wrote:

    > Wystarczy wymienic same tlumiki. Mozna tanio wyrwac oryginaly z rynku
    > USA.

    Oryginalne tlumiki w sporcie nie byly takie ciche, w dynie zupelnie do
    niczego. Po przygodzie ze screaming eagle (to jednak przypał odpalać
    toto na porządnym kempingu o 7 rano i na dluższą metę wkur...jąco
    hałasuje) zakupiłem oryginalne harleja takie z logo harley-davidson,
    można je znalezc w katalogu. To jest ta odpowiednia porcja basu i
    hałasu, jak dla mnie, są duzo dużo fajniejsze niz fabryczne, ale też
    sporo poniżej screaming eagle
    Uwielbiam moją dyne, ale sport ma charakter, nie chce wyjechac z garazu
    pod gorke nawet na ssaniu, jeskli sie nie pogrzeje ze 3 minuty, chociaz
    dzisiaj sporty to podobno jakies zniewiesciale są bo nawet silnik chyba
    elastycznie zawieszony... :-)

    sil

  • 17. Data: 2009-07-22 19:46:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Sil pisze:

    > Oryginalne tlumiki w sporcie nie byly takie ciche, w dynie zupelnie do
    > niczego.

    A to zalezy od wersji i rocznika. Te z homologacja EU maja wydechy
    tragiczne. Zwlaszcza te nowsze.

    > Po przygodzie ze screaming eagle (to jednak przypał odpalać
    > toto na porządnym kempingu o 7 rano i na dluższą metę wkur...jąco
    > hałasuje)

    o 7 rano sie spi :)

> [...]
    > można je znalezc w katalogu. To jest ta odpowiednia porcja basu i
    > hałasu, jak dla mnie, są duzo dużo fajniejsze niz fabryczne, ale też

    No my do kumpla Softaila Evo zalozylismy tlumiki firmy BUB. Maja idealne
    proporcje dzwieku i halasu. Slychac je ale jednoczesnie nie sa
    uciazliwe. Z kolei drugi kumpel w Dynie ma tlumiki z logo HD i sa to
    najglosniejsze i najbardziej upierdliwe wydechy w okolicy. Bardziej
    nawet upierdliwe od moich przelotowych rur.

    > Uwielbiam moją dyne, ale sport ma charakter, nie chce wyjechac z garazu
    > pod gorke nawet na ssaniu, jeskli sie nie pogrzeje ze 3 minuty,

    Ale masz stockowy gaznik ?

    > chociaz dzisiaj sporty to podobno jakies zniewiesciale są bo nawet silnik chyba
    > elastycznie zawieszony... :-)

    No juz od dawna. A za to TCB czyli silnik mocowany w Softailach nie drzy
    w ogole. Az tak glupio :)

  • 18. Data: 2009-07-22 20:01:14
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Hi,
    no to troche fotek z pierwszej sesji zdjeciowej, Niezbyt udanej ze
    wzgledu na nieodseparowane otoczenie

    http://www.bikepics.com/members/laphroaig/

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 19. Data: 2009-07-22 20:06:00
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Sil wrote:
    > On 7/22/09 8:22 AM, Kuczu wrote:

    > Po przygodzie ze screaming eagle (to jednak przypał odpalać
    > toto na porządnym kempingu o 7 rano i na dluższą metę wkur...jąco
    > hałasuje)

    Moze masz do sprzedania ;)

> [...]
    > można je znalezc w katalogu. To jest ta odpowiednia porcja basu i
    > hałasu, jak dla mnie, są duzo dużo fajniejsze niz fabryczne, ale też

    Masz jakis numer tych wydechow? I +/- za ile one byly?
    Te oryginalne to rzeczywiscie troche wykastrowane.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 20. Data: 2009-07-22 20:13:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

> [...]
    > wsadzic zamiast wtrysku i wyjebac polowe obwodow komputera? Costam musi
    > zostac, zeby zegray nadal dzialaly, ale zeby nie sterowal silnikiem.

    Hmmm. Wejebal polowy obwodow kompa sie nie da. Mozna wyjebac kompa
    calkowicie, wymienic zaplon na autonomiczny i wlozyc gazniki. Tak sie to
    robi w TwinCamach. Ale w motocyklu gdzie jest caly MotorManagement to
    sie raczej nie uda. Komp zdurnieje z braku sygnalu z czujnikow przy
    wtrysku i sondy lambda.