  • 21. Data: 2004-06-28 23:43:25
    Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > a jakby wziąść od Was wszystko poza TPNET to czy zeszlibyście do 500zł/mbit
    > ? coś mi się nie chce wierzyć.

    AFAIK jest to realna cena jak będziesz miał własną insfrastrukturę aby
    "dojść".

  • 22. Data: 2004-06-28 23:44:01
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > a jakby wziąść od Was wszystko poza TPNET to czy zeszlibyście do 500zł/mbit
    > ? coś mi się nie chce wierzyć.

    Jak dojdziesz własną infrastrukrurą to AFAIK - taka cena jest realna.

  • 23. Data: 2004-06-29 05:38:49
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Pawel Rutkowski wrote:

    > Niemozliwe !!! GTS zaczol sie troszczyc o Klientow ?!??!?
    > Ciekawe czy tylko o tych duzych, czy tez o tych malych ("Ktorzy nie
    > sa dla niego Klientami bo mala placa...").

    ??? ty tez z warszawy ?
    niewiem jak "u was" ale oddzial katowicki GTSu jest jak najbardziej w
    porzadku
    nie mam na co narzekac ... zdazyla mi sie niedawno awaria SAFa ...
    po 4 godzinach mialem dzialajacy backup (awaria zdazyla sie po 19 godzinie)
    GTS jest jak najbardziej ok

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 24. Data: 2004-06-29 06:47:25
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@b...net> napisał w wiadomości

    > ??? ty tez z warszawy ?

    tak, z Warszawy. Ale moje zastrzezenia nie dotyczą problemów technicznych.
    Opisałem w tym wątku

  • 25. Data: 2004-06-29 08:05:34
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Adam Kondrat wrote:
    > Użytkownik "Adam Paluch" <a...@b...net> napisał w wiadomości

    > tak, z Warszawy. Ale moje zastrzezenia nie dotyczą problemów
    > technicznych. Opisałem w tym wątku

    w moim poscie chcialem wykazac wlasnie sprawnosc obslugi

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 26. Data: 2004-06-29 13:41:07
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > Swoja droga, z cenami moglibyscie troche zejsc. Reszta: bdb+.

    No cóż, na to pytanie nie mam żadnej odpowiedzi.....

  • 27. Data: 2004-06-29 13:47:28
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > a jakby wziąść od Was wszystko poza TPNET to czy zeszlibyście do 500zł/mbit
    > ? coś mi się nie chce wierzyć.
    >
    > Marcin

    Może nie do 500 PLN, ale można wynegocjować sobie naprawdę dobre warunki
    finansowe - proszę spróbować skontaktować się z najbliższym oddziałem
    GTS w Katowicach, lub podesłac mi na priv adres mailowy - oddział
    katowicki na pewno się skontaktuje z Panem.

  • 28. Data: 2004-06-29 13:52:34
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > Ja w tym roku nie otrzymałem żadnej odpowiedzi
    > od GTS na zapytanie ofertowe. Mogliby chociaż odpisać,
    > że nie ma możliwości technicznych. Tego typu
    > ignorancja nie wróży dobrze ewentualnym innym
    > kontaktom z taką firmą.

    No cóż, jest mi z tego powodu bardzo przykro....
    Przekażę te uwagi do oddziału GTS w Gdańsku.

  • 29. Data: 2004-06-29 13:58:47
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > Z podobnym problemem borykałem sie wlasnie teraz. Moim zadaniem bylo w
    > firmie załatwienie łącza do nowej lokalizacji. Zgłosilem sie do GTS ale nikt
    > sie nie zainteresował.

    Przekazałem wszystkie informacje do kolegów w Warszawie. Mam
    nadzieję,że szybko ktoś nawiąże z Panem kontakt.

  • 30. Data: 2004-06-29 14:01:08
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > Może ja mógłbym, nt. obsługi "informacji"?
    >
    > Mały wycinek:

    > dzialanie

    > stanie

    > Czyżby 'kontakt' = 'nazwa firmy' ? Od kiedy ? To pierwsze, co mi się
    > nasunęło, po przeczytaniu tego maila od Waszego 'account key manager`a'.
    > Drugie, to, że aby sprawdzić jakość/działanie Waszych łącz, muszę wybrać
    > się do mojej *konkurencji* i po prostu "sprawdzić" ? Szkoda łez. :-)
    >
    > Pozdrawiam,

    No cóż, tego skomentować się nie da, niestety.............:-(